اجاره جگوار در کیش

اجاره جگوار در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

21,800,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره جگوار در کیش

جگوار با طراحی لوکس و مجلل خود، جز محبوب‌ترین خودرو‌های کلاس سدان صنعت خودروسازی جهان محسوب می‌شود. اصالت در طراحی و فناوری در عملکرد فنی، از بارزترین ویژگی های این خودروی انگلیسی به شمار می‌رود. اجاره جگوار در کیش اولین انتخاب ماشین بازها برای رانندگی با اتومبیل‌های لوکس در کیش است. ظاهر جذاب و لوکس جگوار در کنار شاخصه سرعت، قدرت رقابتی بینظیری نسبت به سایر خودروهای سدان خودرو‌سازی جهان از جمله BMW و آئودی به این خودرو انگلیسی می‌دهد.

این خودرو نیمه سدان اسپورت با برخورداری از امنیت بالا و آپشن‌های متعدد توانسته است نظر خودرو‌بازهای حرفه ای را به خود جلب کند. دریافت 5 ستاره از C NCAP کشور چین و 4 ستاره ایمنی از آزمون یورو انکپ نشان از امنیت بالاو عملکرد مطلوب این خودروانگلیسی در حوادث رتنندگی و تصادفات دارد. با توجه به به ظرفیت 5 نفره جگوار، به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای خانواده های پرجمعیت است.

اگر به جزیره همیشه زیبای کیش سفر کردید و به دنبال یک خودروی اسپرت و در عین حال، ایمن، جادار و راحت هستید، ما به شما اجاره جگوار در کیش را پیشنهاد می‌کنیم. پیشرانه‌ی قدرتمند و پرشتاب در کنار توانایی‌های مربوط به فرمان‌پذیری و قابلیت‌های حرکتی، تنها قسمتی از توانایی هایی این نیمه سدان اسپرت انگلیسی است. این خودرو با ویژگی‌های منحصر بفرد خود توانسته است طرفداران زیادی از اقشار متفاوت جامعه، از جمله خانواده‌های پرجمعیت به سمت خود جذب کرده است. برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو در کیش با شماره تلفن‌های 09347689970 در تماس باشید.

شرایط اجاره جگوار در کیش

داشتن سن قانونی و گواهینامه معتبر
دریافت وجه ضمانت (4 الی 6 میلیون بسته به مدل ماشین) یا چک ضمانت سلامت خودرو
وجه ضمانت خلافی خودرو (300هزار تومان)

آپشن های جگوار

استفاده از رنگ‌های خاص نشنال ریسینگ در رنگ‌آمیزی بدنه جگوار یکی از تفاوت‌های چشم‌نواز این خودرو نیمه سدان اسپرت است. طراحی آرگونومی کابین، کنترل چهار منطقه‌ای آب و هوا، محافظ صندلی عقب، پوشش چرم مصنوعی بکار رفته در سقف و نورپردازی محیط داخل نشان از طراحی هوشمندانه فضای داخلی این خودرو دارد. استفاده از سیستم نمایشگرسربالای(HUD) بر گرفته از سیستم جت‌های جنگنده، هرآنچه می‌خواهید را بر روی شیشه جلویی اتومبیل برای شما فراهم می‌سازد.

جگوار اکتیویتی مچ بند ضد آبی که به شما این امکان را می‌دهد از راه دور و با فشار یک دکمه‌، درب صندوق بار را باز یا بسته کنید. طراحی ارگونومی کنسول و قسمت استراحت‌گاه بازو یکی دیگر از آپشن های رفاهی در نظر گرفته شده این خودرو به منظور تامین آرامش و رفاه راننده در حین سفرهای طولانی است. سقف پانورامیک یک تکه با طول ۱.۶ متر، سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های تمام الکتریکی جلو و پیشرانه مدرن در کنار سایر ویژگی‌های فنی و طراحی ظاهری، تکمیل کننده دلایل جذابیت این خودرو انگلیسی در بازارهای جهانی است. این خودرو با فراهم اوردن رانندگی سریع و نرم، بهترین گزینه برای سفرهای درون شهری بوده و سر پیچ‌های تند بهترین عکس‌العمل را دارد.

مشخصات فنی جگوار

اگر بخواهیم نیم نگاهی به مشخصات فنی جگوار داشته، اولین گزینه موتور توربوشارژ 2 لیتری با پیشرانه 4 سیلندر این خودرو است که شتاب صفر تا صد را تنها در 7.9 ثانیه پر می کند. 250اسب بخار قدرت در کنار حداکثر قدرت گشتاور 365 نیوتن بر متری، این خودرو را از رقبای سر سخت مرسدس بنز، لکسوس و BMW قرار داده است. میزان مصرف سوخت این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر ۸٫۹لیتر است که به نسبت نمونه های مشابه اندکی بیشتر است که در کنار سایر ویژگی‌ها و امنیت بالای این خودرو قابل چشم پوشی است.
گالری تصاویر جگوار
همکاران ما در کیش استریت با فراهم آوردن مجموعه‌ای بینظیر از تصاویر فضای داخلی و نمای بیرونی این خورو زیبا، شرایطی را فراهم نموده تا شما با دید بهتری خودرو مورد نظر خودر را انتخاب کنید.

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره جگوار در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.