اجاره تویوتا کمری در کیش

اجاره تویوتا کمری در کیش
امتیاز دهید
4.4/5 - (5 امتیاز)

2,750,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره تویوتا کمری در کیش

جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش از مهمترین دلایل محبوبیت سفر به این جزیره رویایی است. در کنار مکان‌های دیدنی، بازارها و شهرسازی مدرن، امکانات رفاهی همچون رنت خودرو در کیش از دیگر جذابیت‌های سفر به این جزیره زیبا محسوب می‌شود. سدان‌های میان‌رده از جمله محبوب‌ترین خودروها در بین گردشگرانی هست که به صورت خانوادگی به کیش سفر می‌کنند. کمری یکی از سدان‌های میان‌رده کمپانی خودروسازی تویوتا که با دلیل دارا بودن آپشن‌های رفاهی و امنیتی و توانایی حرکتی فوق‌العاده از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. تلفیق هوشمندانه‌ای از دوام و کارایی با چاشنی زیبا ظاهری کمری را به یکی از عامه‌پسند ترین سدان‌های جهان تبدیل کرده است. بهرمندی از کابین و صندوق عقب جادار، ایمنی مناسب و کیفیت سواری فوق العاده، این خودرو را به یکی از بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. طراحی هوشمندانه و دقیق منجر به ضریب درگ 0.27 این خودرو شده و آن را جزء آیرودینامیک ترین سدان‌های هم رده خود کرده است. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو در کیش با همکاران ما در کیش استریت با شماره 09347689970 تماس بگیرید.

 

آپشن‌های رفاهی و امنیتی تویوتا کمری

کمری با توانایی حرکتی قابل قبول و ارگونومی فوق‌العاده سواری نرم و آرامی را به سرنشینان خود هدیه می‏‌دهد. شتاب‌گیری فوق‌العاده و سواری نرم و آرام و بی صدا در کنار متریال عالی مورد استفاده در ساخت این خودرو از نکات مثبت این خودرو محسوب می‌شود. کمری از محبوب‌ترین سدان‌های میان‌رده کره‌ای، که نه تنها در آسیای شرقی بلکه در امریکا نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. این خودرو با ظاهری جذاب و مشخصات فنی عالی از قابل اعتماد ترین سدان‌های خانوادگی محسوب می‌شود. خاطره‌های شیرین و لذت‌بخش سفر خودبه رویایی ترین جزیره خلیج‌فارس را با اجاره خودرو ارزان در کیش استریت تکمیل کنید.

دریافت 4 ستاره بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های متعدد استاندارد ایمنی NCAP نشان از امنیت بالای این خودروی کره ای دارد. در نظر گرفتن سیستم ترمز دیسکی خنک شونده برای چرخ‌های جلو و دیسکی ضد قفل برای چرخ‌های عقب منجر به عملکرد عالی و میخکوب این اتومبیل در سرعت 96 کیلومتر و مسافتی کمتر از 40 متر شده است. اما از لحاظ امنیتی این خودرو مجهز به سیستم ضد سرعت ایموبلایزر و قفل مرکزی ریموت دار است. ظرافت و دقت بکار رفته در طراحی و تولید این خودرو را در کیفیت بالای مواد مورد استفاده جهت ساخت قسمت‌هایی مختلف کابین از جمله روکش صندلی بسیار مشهود است.

از دیگر آپشن‌های رفاهی این خودرو کره‌ای می‌توان به سنسورهای پارک، سانروف برقی، آینه الکتروکرومیک، شیشه بالابر برقی مجهز به عملکرد بازگشت اتوماتیک شیشه در سمت راننده و صندلی راننده با تنظیمات برقی اشاره کرد. به طور کلی می‌توان گفت کمری خودرویی با دوام و کم استهلاک مناسب برای سفرهای درون شهری و برون شهری است. پیشنهاد کیش استریت برای تجربه سفری هیجان‌انگیز همراه با خانواده، اجاره تویوتا کمری در کیش است.

مشخصات فنی تویوتا کمری

تویوتا کمری با بهرمندی از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1998سی‌سی و جعبه دنده 6 سرعته خودکار ترونیک، شتاب صفر تا صد را تنها در 9 ثانیه پر‌می‌کند. این خودرو با حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت دارای مصرف سوخت ترکیبی معادل 8.2 لیتر است. سیستم های فرمان و هدایت هیدرولیکی با بهرمندی از سنسور گردش فرمان، تجربه‌ای عالی از رانندگی را برای شما رقم میزند.

کشش عالی کمری در شتاب گیری های اولیه در کنار هماهنگی خوب موتور با گیربکس کیفیت سواری فق‌العاده‌ای از سواری را به شما هدیه ‌می کند. به طور کلی کمری با بهرمندی از سطح عملکرد فنی بالا، استهلاک پایین و خصلت‌های خانوادگی از هلدینگ مناسبی برخوردار است. بهرمندی از دو موتور برقی و بنزینی منجر به کاهش چشمگیر مصرف سوخت و میزان آلایندگی‌های این اتومبیل شده است.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره تویوتا کمری در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.