اجاره z4 در کیش

اجاره بی ام و z4 در کیش
امتیاز دهید
4.3/5 - (3 امتیاز)

6,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره z4 در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی با BMW Z4

شرایط اجاره‌ بی ام و Z4 در کیش

همانطور که همه می‌دانیم، صنعت خودروسازی کشور آلمان سالیان سال است که یکه تاز عرصه‌ی خودرو‌سازی در جهان می‌باشد. دو برند مرسدس بنز و بی ام و آلمان هر ساله خودرو‌های فوق العاده‌ای را طراحی، تولید و روانه‌ی بازار‌های جهانی می‌کنند. ما در کشورمان نیز می‌توانیم با روش‌هایی مثل اجاره ماشین در کیش از سواری این خودرو‌های بی نظیر بهره‌مند شویم. برای مثال با اجاره بی ام و Z4 در کیش می‌توانیم با یک خودروی اسپرت آلمانی از کمپانی بی ام و سفر خود را لذت بخش تر نماییم.

به طور کلی اجاره خودرو در کیش برای افرادی که می‌خواهند در طول سفر خود یک خودروی شخصی در اختیارشان باشد روش بسیار مناسبی می‌باشد. اجاره ماشین ارزان در کیش نیز به راحتی از همین طریق امکان پذیر است. اجاره بی ام و Z4 در کیش برای افرادی که به ماشین‌های کوپه‌ی دو در و اسپرت علاقه مند می‌باشد، انتخاب بسیار خوبی است. این خودرو از نظر ظاهری واقعاً جذاب و جوان پسند است. در حالی اجاره بی ام و Z4 در کیش خودرویی با حجم موتور بالا را در اختیارتان قرار نمی‌دهد اما به لطف قابلیت توربو شارژ بودن موتور این ماشین توان و گشتاور بالایی برای راننده فراهم می‌شود‌. حجم موتوری که با اجاره بی ام و Z4 در کیش در اختیار شما قرار می‌گیرد دو لیتر می‌باشد اما همین موتور دو لیتری توربو شارژ، ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. به علت پایین بودن وزن بی ام و Z4 این توان باعث می‌شود تا ماشین آلمانی ما شتاب گیری خوبی را به نمایش بگذارد و در ۵ ثانیه سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی کند.

در واقع با اجاره بی ام و Z4 در کیش، شما به طور موقت صاحب خودرویی اسپرت و سریع می‌شوید که هیجان رانندگی با این خودرو به راحتی می‌تواند سفر لذت بخش تری را برای شما در جزیره‌ی کیش رقم بزند.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره z4 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.