اجاره بنز SLK در کیش

اجاره بنز slk در کیش
امتیاز دهید
4.2/5 - (5 امتیاز)

6,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره بنز SLK در کیش

فیلم رانندگی با بنز SLK

 

اجاره خودرو در کیش و رانندگی با جدیدترین محصولات بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی جهان از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا بشمار می‌آید. مرسدس بنز SLK یکی از محصولات خودروسازی بنز است که به دلیل طراحی اسپرت و شتاب بالا در بین هواداران این کمپانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر از دوستداران رانندگی در هوای آزاد هستید مرسدس بنز SLK با دارا بودن سقف پانوراما تجربه‌ای هیجان انگیز برای شما رقم خواهد زد.

اگر از دوستداران خودروهای کروک هستید ما به شما اجاره مرسدس بنز SLK در کیش را پیشنهاد می‌کنیم. اس ال کا، رودستر اسپرت با قابلیت‌های فوق العاده و طراحی حرفه‌ای و مدرن خود از می‌تواند لحظات هیجان انگیزی را برای شما رقم بزند. برای اطلاع از شرایط و قیمت رنت خودرو در کیش، به وب سایت کیش استریت مراجعه نموده یا با شماره تلفن 09347689970 تماس بگیرید. در نگاه اول طراحی جذاب جلو پنجره SLK با خطوط افقی خاص خود به همراه آپشن سقف تاشو آن خودنمایی می‌کند. با رنت مرسدس بنز SLK می‌توانید خاطرات سفر به کیش را با تجربه‌ای هیجان‌انگیز رانندگی با یک خودرو کروک، ماندگار کنید. رانندگی در خیابان‌های زیبای کیش با این خودرو کروک در حالی که باد در اتاق آن می‌رقصد، اشتیاق رانندگی را دو‌چندان خواهد کرد.

مشخصات فنی مرسدس بنزSLK

مرسدس بنز اس‌ال‌کا با دارا بودن موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و حداکثر سرعت 236 کیلومتر در ساعت، شتاب صفر تا صد را تنها در 5.4 ثانیه پر می‌کند. این خودرو ۴ سیلندر خطی توربو با حداکثر قدرت 184 اسب بخار و حداکثر گشتاور 249 نیوتن‌متر در دقیقه به عنوان خودرویی سرعتی شناخته شده و بهترین گزینه اجاره بنز در کیش برای عاشقان رانندگی با سرعت و شتاب بالا است. طراحی هوشمندانه بدنه این خودرو به گونه‌ای است که در حین حرکت هوا را شکافته و عملکرد سریعی دارد. از دیگر مشخصات فنی این خودرو کوپه آلمانی می توان به گیربکس 5 سرعته خودکار تیپ ترونیک و حجم موتور 1796 سی سی اشاره کرد. اما بنزSLK با مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر به نسبت نمونه‌های مشابه دارای مصرف سوخت بالاتری است که با توجهبه سایر ویژگی‌ها قابل چشم‌پوشی است. میزان مصرف سوخت این خودرو در خیابان‌های داخل شهر11.1 لیتر به ازای هر صد کیلومتر و در جاده‌های برون شهری به ازای هر صد کیلومتر تنها 5.9 لیتر است.

مرسدس بنزSLK به دلیل موفقیت در دریافت گواهینامه استاندارد آلایندگی یورو4 یکی از اتومبیل‌ههای محبوب در بین دوستداران محیط زیست است و به ازای هر کیلومتر تنها 182 گرم گاز CO2 تولید می‌کند. مشاوران ما در کیش استریت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما در زمینه شرایط رنت خودرو در کیش و نحوه تحویل خودرو هستند.

امکانات مرسدس بنز SLK

این خودرو کروک که یکی از بهترین سدان‌های حال حاضر جهان محسوب می‌شود، با بهرمندی از فناوری‌های پیشرفته از جمله سامانه تشخیص خواب آلودگی راننده و مجهز بودن به 4 کیسه هوا شرایط رانندگی امن را برای شما فراهم می‌آورد. اما سقف تاشو این خودرو در کمتر از 20 ثانیه داخل صندوق عقب جمع می شود، اما جای هیچ نگرانی نیست و فضای کافی برای وسایل شما در صندوق عقب باقی خواهد ماند. آنچه رانندگی با SLK جذاب‌تر می‌کند، صندلی های اسپرت برقی با قابلیت تنظیم در 8 جهت، فرمان مسابقه‌ای برقی و سیستم صوتی قدرتمند با 8 بلندگو است که چاشنی جذابی برای رانندگی در خیابان‌های جزیره زیبای کیش محسوب می‌شود.

از دیگر آپشن‌های اس‌ال‌کا می توان به سنسور پارک، سنسور باران، نشانگر کم شدن باد تایر و کروز کنترل اشاره کرد که شرایط رانندگی راحت و امن را برای شما فراهم می‌آورد.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بنز SLK در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.