اجاره اینفینیتی FX35 در کیش

اجاره اینفینیتی FX35 در کیش
امتیاز دهید
4.5/5 - (13 امتیاز)

3,800,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره اینفینیتی FX35 در کیش

شرایط اجاره اینفینیتی FX35 در کیش

برند اینفینیتی زیر مجموعه‌ی لوکس کمپانی نیسان می‌باشد. در واقع نیسان خودرو‌هایی را تحت عنوان اینفینیتی تولید می‌کند که از لحاظ ظاهر، فنی و آپشن‌ها لوکس تر از تولیدات معمولی نیسان می‌باشند. شما می‌توانید با اجاره اینفینیتی FX35 در کیش، رانندگی با یکی از معروف ترین مدل‌های این کمپانی لوکس را تجربه کنید. در واقع یکی از مزیت‌های اجاره ماشین در کیش این است که ما می‌توانیم رانندگی با خودرو‌هایی را تجربه کنیم که به طور عادی در دیگر شهر‌ها یافت نمی‌شوند و فقط در مناطق آزاد مانند کیش به چشم می‌خورند.

همانطور که از کمپانی نیسان ژاپن انتظار داریم خودرو‌های این کمپانی از کیفیت بالایی در مونتاژ و متریال برخوردارند. بنابراین با اجاره اینفینیتی FX35 در کیش خودرویی با کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. اجاره خودرو در کیش را می‌توان با اجاره‌ی خودرو‌های با کیفیت انجام داد تا لذت سفر دو چندان شود. در واقع شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب اجاره اینفینیتی FX35 در کیش را انجام دهید.

طراحی خارجی این خودرو در نگاه اول ما را به یاد نیسان مورانو می‌اندازد اما با دقت بیشتر متوجه تفاوت‌های عمده‌ی آن می‌شویم. در طراحی این شاسی بلند خبری از خطوط و حجم سازی‌های اغراق آمیز نمی‌باشد اما به طور کلی می‌توان گفت خودرویی که با اجاره اینفینیتی FX35 در کیش در شما قرار می‌گیرد، طراحی جسورانه و به روزی دارد. فضا سازی داخلی این خودرو به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است و هیچ مشکلی را برای سرنشینان ایجاد نمی‌کند.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره اینفینیتی FX35 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.