کشتی تفریحی اوستا کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
کشتی تفریحی اوستا در کیش

430,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از کشتی تفریحی اوستا کیش

توضیحات در مورد کشتی تفریحی اوستا کیش

کشتی تفریحی اوستا یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی در کیش است. و به عنوان بزرگ‌ترین کشتی تفریحی محسوب شده و امکانات بی‌نظیری را برای رفاه و لذت گردشگران و مهمانان خود ایجاد کرده است. همین موارد سبب محبوبیت آن شده که یکی از موارد پیشنهادی رزرو تفریحات کیش همراه تخفیف ویژه می‌باشد.

یکی دیگر از دلایل مهم در محبوبیت این کشتی تفریحی برنامه‌ریزی دقیق و بدون نقص آن است که هم دلیل بر محبوبیت آن و هم باعث دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی مختلف از کشور کانادا و ایران شده است. این کشتی در بندرگاه جزیره کیش قرار دارد که زیبایی را به چشم می‌کشد. همچنین می‌توان گفت کشتی اوستا از نوسازترین و جدیدترین کشتی‌های تفریحی در جزیره دیدنی کیش است.

ویژگی های کشتی اوستا

از مشخصات اصلی آن می‌توان به دو طبقه سرپوشیده اشاره کرد. ضمن اینکه یک طبقه دیگر نیز روی عرشه کشتی قرار گرفته است. دو سالن بزرگ به عنوان سالن پذیرایی و کافی‌شاپ در طبقه پایینی کشتی طراحی شده‌اند. یکی دیگر از مزیت‌های کشتی اوستا بی صدا بودن عملکرد آن است که فضایی کاملا آرام­ بخش برای مهمانان فراهم آورده است. دلیل این امر استفاده از ژنراتورهای سایلنت می‌باشد.

نکته بسیار مهم این است که چون در طراحی این کشتی، مسائل فنی به صورت دقیق و کامل رعایت شده‌اند؛ در نتیجه هرگز بوی گازوئیل در قسمت­های مختلف کشتی، از جمله در قسمت سالن یا بر روی عرشه به مشام نمی‌رسد.

امکانات کشتی اوستا

امکانات بسیار مناسب و دلنوازی در کشتی اوستا وجود دارد که هر کدام از آن­ها می­ تواند پاسخگوی هر سلیقه­ ای باشد. در ادامه مطلب شما را با برخی از بخش­ها و برنامه­ های این کشتی عظیم تفریحی آشنا خواهیم کرد.

عرشه کشتی اوستا

عرشه کشتی تفریحی اوستای جزیره کیش در نوع خود بی‌نظیر و فوق‌العاده است و با متراژی حدود 250 متر مربع، از وسعت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد. روی عرشه کشتی رستورانی زیبا و منحصر به فرد قرار دارد که مهمانان می‌توانند هنگام میل غذا از لطافت نسیم دریا و فضای فوق العاده لذت ببرند.

روی عرشه کشتی تفریحی اوستا سیستم خنک کننده هوا وجود دارد تا میهمانانی که در فصل تابستان از عرشه استفاده می‌کنند احساس گرما و خستگی نکنند. لازم به ذکر است که در این کشتی تفریحی عکاس­ های حرفه­ ای وجود دارند که می‌توانند از شما در جا­های مختلف عرشه کشتی عکس­ های زیبا بگیرند. یک کافی شاپ بسیار حرفه ­ای هم وجود دارد که انواع و اقسام نوشیدنی­ های سرد و گرم را برای میهمانان آماده می‌کنند.

رستوران کشتی اوستا

منوی رستوران این کشتی انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت را به صورت پکیج در وعده‌های ناهار و شام دارد. در رستوران این کشتی، صندلی و میزها روی عرشه قرار دارند تا میهمانان بتوانند به همراه دوستان و خانواده خود از چشم انداز زیبای دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرند.

موسیقی و سرگرمی در کشتی

کشتی اوستای کیش مانند دیگر کشتی­ ها نیاز به تهیه بلیط دارد. قیمت هر بلیط  با توجه به سایز کشتی، امکانات کشتی، موزیک زنده کشتی و پذیرایی متفاوت است. در این کشتی‌ها هنرمندان بسیار زیادی حضور دارند که به اجرای موسیقی زنده با توجه به همه سلایق، استندآپ کمدی، مسابقه‌های شاد و مصاحبه­ های خنده ­دار می‌پردازند.

 جمع بندی

کشتی تفریحی و منحصر به فرد اوستا از طرفداران زیادی برخوردار است. با خرید هر بلیط کشتی برای سانس ظهر، بعد از ظهر یا شب، مهمانداران با یک وعده غذایی گرم از شما پذیرایی می‌کنند. این وعده شامل چلو جوجه و دورچین با ماست و نوشابه است. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، فراموش نکنید که حتماً سری به این مکان تفریحی بزنید.

نظرات و سوالات شما در مورد کشتی تفریحی اوستا کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کشتی تفریحی اوستا کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.