پکیج کودک سافاری کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
پکیج کودک سافاری کیش

369,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از پکیج کودک سافاری کیش

توضیحات در مورد پکیج کودک سافاری کیش

پکیج کودک سافاری کیش همه‌روزه سرویس‌دهی خود را برای کودکان 5 الی 11 سال ارائه می‌دهد. مینی گلف، موتور 50، بانجی‌ ترامپولین، سینما 9 بعدی، استوانه و ترامپولین همگی جزء آیتم‌های این پکیج به شمار می‌آیند. سرویس رایگان البته تنها برای رفت یکی از مزایای استفاده از این پکیج محسوب می‌شود که هر نفر تنها از یک بلیط می‌تواند استفاده نماید. ما در ادامه شما را با امکانات و شرایط این پکیج بیشتر آشنا می‌کنیم.

امکانات سافاری کیش پکیج کودک | رزرو بلیط پکیج کودک سافاری کیش

از جمله امکانات پکیج کودک سافاری کیش همان‌گونه که در ابتدای متن به این موضوع اشاره شد، سرویس رفت رایگان و ساعت سرویس 17 الی 21  است. کودکان دختر و پسر می‌توانند از خدمات عکاسی نیز در این پکیج استفاده کنند. با وجود کافی‌شاپ قطعاً کودکان از خدمات پکیج کودک سافاری کیش استقبال بیشتری خواهند کرد. بدون هیچ اغراقی قیمت مقرون‌به‌صرفه این پکیج از سافاری کیش توانسته والدین را با کمترین هزینه برای تفریح مهیج کودکان خود راضی کند. توجه داشته باشید که بلیط خریداری‌ شده شما غیر قابل ‌برگشت و کنسلی است. به همین دلیل در تهیه و خرید بلیط باید بسیار دقت کنید.

آیتم‌های هیجان‌انگیز پکیج کودک سافاری کیش

آیتم مهیج و هیجان‌انگیز موتورسواری اتوماتیک (موتور چهارچرخ ۵۰ سی‌سی)، با تخفیف ویژه می‌تواند بهترین آیتم برای کودکان عزیز باشد. این آیتم، موتورسواری را با ۱۵دقیقه در مسافت ۴ کیلومتر در نظر می‌گیرد. همچنین ایمنی کودک با استفاده از کلاه ایمنی تضمین می‌شود که کودک می‌تواند هیجان و شادی مضاعفی را با احتیاط کامل تجربه کند.
تشک‌های فنری که با ایمنی کامل مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز برای حرکات نمایشی و پرشی می‌توانند نظر کودکان شما را به خود جلب کنند.
استوانه جادویی یکی از مورد علاقه‌ترین آیتم‌های پکیج کودک در سافاری کیش است. این مجموعه به خاطر داشتن پکیج‌های متفاوت نظر تمامی افراد را در سنین مختلف به خود جلب می‌کند. تمامی آیتم‌های پکیج کودک در سافاری با ایمنی و احتیاط کامل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بزرگ‌ترین سافاری کشور | خرید اینترنتی بلیط پکیج کودک سافاری کیش

سافاری کیش در قلب جزیره و در نزدیک فرودگاه بین‌المللی قرار گرفته است. شما می‌توانید مجهزترین سافاری کشور را سافاری کیش در نظر بگیرید. آیتم‌های فوق‌العاده تفریحی آن، حتی کودکان را مجذوب خود کرده است. گشت‌وگذار برای کودکان و بزرگ‌سالان یک موضوع ضروری است؛ چرا که می‌تواند به تقویت روحیه آن‌ها بپردازد. چنانچه نسبت به خرید بلیط ورودی سافاری برای استفاده از پکیج کودک به‌صورت آنلاین اقدام کنید، می‌توانید قیمت پایین‌تری بپردازید؛ این خود مزیت اصلی خرید آنلاین و اینترنتی محسوب می‌شود. که در این بین این روش از خرید بلیط ورودی پکیج کودک سافاری کیش بهترین گزینه است.

جمع بندی نهایی

سافاری کیش یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین سافاری های کشور است. دقت کنید که پکیج‌های گوناگون سافاری برای هر سلیقه و سنی آیتم‌های جذابی را در نظر گرفته است. با توجه به نوع پکیج و تفریح‌های هر کدام قطعاً قیمت متفاوتی را باید برآورد کرد. خرید آنلاین و اینترنتی بلیط ورودی سافاری می‌تواند با تخفیف بیشتری نظر شما را جلب کند. استوانه جادویی، بانجی ترامپولین، ترامپولین و موتور‌سواری جزء آیتم‌های مهیج از پکیج کودک در سافاری کیش محسوب می‌شوند.

نظرات و سوالات شما در مورد پکیج کودک سافاری کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج کودک سافاری کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.