پکیج همدم سافاری کیش (دو نفره)

4.7/5 - (7 امتیاز)
پکیج همدم سافاری کیش ویژه دو نفره

774,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از پکیج همدم سافاری کیش (دو نفره)

توضیحات در مورد پکیج همدم سافاری کیش (دو نفره)

کیش جزیره‌ای شگفت‌انگیز و سرشار از تفریحات مهیج است. بسیاری از گردشگران در سفر به این جزیره به سراغ تفریحات مهیج و جذاب می‌روند. از جمله جذاب‌ترین تفریحات این جزیره دوست‌داشتنی می‌توان به پکیج دو نفره سافاری کیش یا پکیج همدم اشاره کرد. در سافاری کیش پکیج همدم می‌توانید لذت تفریحات مختلف را به همراه فردی دیگر تجربه کنید. در ادامه به این تفریح بی‌نظیر بیشتر می‌پردازیم.

معرفی پکیج دو نفره سافاری کیش یا پکیج همدم کیش

سافاری در معنای لغوی به معنی تفریح و اکتشاف در طبیعت است. این تفریح با استفاده از وسایل نقلیه مختلف انجام می‌گیرد. در بسیاری از مواقع سافاری، مسیرهای صعب‌العبوری پیش روی شما قرار دارد که شما باید از آن‌ها بگذرید. جزیره کیش جزیره‌ای بی‌نهایت زیبا با اقلیم خاص است که امکان تور سافاری کیش را برای گردشگران و مسافران این جزیره فراهم کرده است.

از تفریحات موجود در سافاری کیش، می‌توان به پکیج دونفره یا همدم اشاره کرد. پکیج دو نفره سافاری کیش (پکیج همدم) لحظات بسیار خوشی را برای گردشگران و مشتاقان طبیعت فراهم می‌کند. از تفریحات رایج و مورد علاقه مسافران در این سافاری می‌توان به موتور سواری روی تپه‌های شنی و شترسواری اشاره کرد. رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری با بهره‌گیری از موسیقی زنده از گردشگران و میهمانان به خوبی هرچه تمام تر پذیرایی می‌کنند. همچنین در طول سافاری کیش، می‌توانید از فروشگاه‌های صنایع دستی و خانه کودک نیز استفاده نمایید.

تفریحات پکیج دو نفره سافاری کیش|پکیج همدم سافاری کیش

کمتر کسی را می‌شناسیم که همراه فردی دیگر به کیش سفر کند و در مقابل تجربه ی پکیج دو نفره سافاری کیش از خود مقاومت نشان دهد. شما با هر سن و سالی که باشید نمی‌توانید از انجام فعالیت‌های لذت‌بخش و جذاب چشم‌پوشی کنید و دوست دارید برای یک بار هم که شده به امتحان کردن آن‌ها بپردازید. در پکیج همدم سافاری کیش تفریحات زیر با نهایت هیجان ارائه می‌شود:

  • کویرگردی با موتورهای باگی دو نفره
  • رستوران های سافاری کیش
  • گردشی بی‌نظیر با شترها
  • آمفی تئاتر سافری کیش
  • واقعیت مجازی یا VR سافاری کیش
  • مینی گلف

شترسواری در پکیج همدم سافاری کیش

شترسواری در پکیج همدم سافاری کیش از دیگر تفریحات دوست‌داشتنی در این جزیره زیبا است. گردش با شترها از آن دسته تفریحاتی است که شما نمی‌توانید در همه نقاط ایران آن را پیدا کنید. بنابراین تجربه‌ای بسیار منحصر به فرد و متفاوت محسوب می‌شود. با شترسواری در میان تپه‌های شنی از دیدن غروب آفتاب لذت خواهید برد. منظره غروب آفتاب در جزیره کیش از میان تپه‌های شنی بسیار وسوسه‌انگیز است و هر کسی را به وجد می‌آورد. اگر به کیش سفر کردید توصیه می‌کنیم که حتماً این تفریح بی‌نظیر را امتحان کنید.

جمع بندی نهایی

اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید تجربه‌ای بی نظیر را برای خود و همراهتان رقم بزنید، پکیج همدم سافاری کیش ( دو نفره) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پکیج شامل تفریحات و سرگرمی‌های فراوانی است که سبب ایجاد اوقات خوش برای شما و همراهتان می‌شود. امیدواریم که در سافاری کیش نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید.

نظرات و سوالات شما در مورد پکیج همدم سافاری کیش (دو نفره)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج همدم سافاری کیش (دو نفره)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.