پکیج آدرنالین سافاری کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
پکیج آدرنالین سافاری کیش

470,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از پکیج آدرنالین سافاری کیش

توضیحات در مورد پکیج آدرنالین سافاری کیش

کیش از جمله مناطق دیدنی ایران است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی به آن سفر می‌کنند. بسیاری از گردشگران با هدف انجام تفریحات بی‌نظیر به این جزیره سفر می‌کنند تا اوقات بسیار خوشی را برای خود و خانواده به همراه آورند. ازجمله تفریحات بی‌نظیر این جزیره می‌توان به پکیج آدرنالین سافاری کیش اشاره کرد. این سافاری همانطور که از نامش پیداست، مجموعه‌ای سرشار از هیجان و تجربه‌های بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

معرفی پکیج آدرنالین سافاری کیش

سافاری کیش در سال ۱۳۹۲ احداث گردید. این مجموعه دارای بیش‌ از ۲۷ تفریح گوناگون برای کودکان و بزرگسالان است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول نماید. پیست موتورسواری و شترسواری از جمله تفریحات مورد علاقه بسیاری از گردشگران در سفر کیش است. همچنین وجود کافه، رستوران، فروشگاه صنایع دستی و سرویس رفت و برگشت رایگان از دیگر امکانات بی‌نظیر سافاری کیش است.

سافاری شامل پکیج‌های متنوع و گوناگونی است که بر اساس نیاز خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب نمایید. یکی از این پکیج‌ها، پکیج آدرنالین سافاری کیش است. این پکیج مجموعه‌ای از تفریحات هیجان‌انگیز و سرشار از نشاط است که می‌تواند میزان ترشح آدرنالین شما را بالا ببرد. از مهم‌ترین تفریحات پکیج آدرنالین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. باگی | اوج هیجان با باگی در سافاری کیش

    آیا به دنبال یک هیجان عجیب و شگفت‌انگیز هستید و نمی‌دانید چه چیزی مناسب شما است؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، تور موتورهای باگی را به شما توصیه می‌کنیم. در پکیج آدرنالین سافاری کیش، تور موتورهای باگی گنجانده شده است. در این مسیر شما با راهی پر پیچ و خم شنی روبرو هستید. بنابراین می‌توانید اوج لذت و هیجان را در این تور شگفت‌انگیز تجربه نمایید. موتورهای باگی بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دارد و شما می‌توانید در این مسیر عکاسی کرده و در انتها عکس‌های چاپ شده به شما تحویل داده می‌شود.

  2. بانجی شوتینگ | تجربه یک پرواز واقعی با بانجی شوتینگ

    از پرطرفدارترین تفریحات پکیج آدرنالین سافاری کیش می توان به بانجی شوتینگ اشاره کرد. هنگامی‌ که به محیط سافاری کیش وارد می‌شوید، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، این تفریح پرهیجان است. بانجی شوتینگ تفریح و ورزش را در کنار هم برای شما به ارمغان می‌آورد.

    توجه داشته باشید که اگر از ارتفاع وحشت دارید این تفریح گزینه مناسبی برای شما نیست. بانجی شوتینگ با استفاده از تجهیزات و پوشش‌های مخصوصی انجام می‌گیرد و کاملاً امن است. در واقع شما به وسیله ۲ کش و ۱ موتور به عقب کشیده شده و سپس پرتاب می‌شوید. لذت این هیجان تفریح هیجان‌انگیز از لحظه پرتاب شدن شما تا هنگامی که از حرکت بایستید به شما وارد می‌شود.

  3. عینک VR

    در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، اصطلاحی به نام واقعیت مجازی یا virtual Reality حتماً به گوشتان خورده است. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد که تجربه‌هایی که وجود ندارند یا تاکنون تجربه نکرده‌اید را تجربه نمایید. از این تکنولوژی در کنسول‌ها و بازی‌های رایانه‌ای بسیار استفاده می‌کنند. ازجمله تفریحات مهیج در پکیج آدرنالین می توان به واقعیت مجازی آن اشاره کرد. شما با پوشیدن یک عینک به دنیای شگفت‌انگیزی پا می‌گذارید.

جمع بندی نهایی

اگر به جزیره کیش سفر کردید و قصد استفاده از تفریحات هیجان انگیز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً پکیج آدرنالین سافاری کیش را امتحان کنید. این سافاری می‌تواند خاطره بسیار خوبی را برای شما و همراهانتان فراهم نماید. با استفاده از این پکیج، هیجان و شور جوانی را تجربه خواهید کرد.

نظرات و سوالات شما در مورد پکیج آدرنالین سافاری کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج آدرنالین سافاری کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.