پارک برفی پنگوئن کیش

5/5 - (7 امتیاز)
پارک برفی پنگوئن کیش

375,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از پارک برفی پنگوئن کیش

توضیحات در مورد پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن یکی از مجموعه‌های زیبا و جذاب است که با یک بار دیدن آن به شدت مجذوبش خواهید شد. این پارک که در کیش قرار دارد در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع و در بلواری به نام بلوار موج، که کمی بالاتر از هتل ویدا می‌باشد واقع شده است. این مجموعه شگفت‌انگیز، در دو مرحله به بهره برداری رسید و در حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشت. مرحله اول آن در سال ۱۳۹۷ و مرحله دوم آن در ۵ فروردین ۱۴۰۰ بهره برداری شد.

پارک برفی پنگوئن به دستور رئیس جمهور وقت و با الهام از پارک برفی دبی ساخته شده است  و با ساخت آن، بیش از ۲۳۰ فرصت شغلی جدید مهیا شد. اگر شما نیز تمایل دارید سفری به کیش داشته باشید، این مکان را از دست ندهید و از امکانات تفریحی آن  استفاده کنید. این پارک هیجان انگیز می­ تواند اوقات خوشی را برای شما و خانواده به وجود آورد.

امکانات پارک پنگوئن کیش

پارک برفی  پنگوئن کیش،  دارای بخش‌های مختلفی است. ما در این بخش از مطلب قصد داریم به معرفی مختصری از قسمت‌های مختلف آن بپردازیم:

  • پینگو فان: مهم‌ترین بخش پارک، پینگو فان است که شامل بخش برفی آن می‌شود و در آنجا انواع بازی‌ها همچون برف‌بازی، سورتمه‌سواری، تیوب‌سواری، اسکی و… انجام می‌شود. در سالن سرپوشیده آن امکانات دیگری نظیر تیراندازی، بدنسازی، بازی رالی، سالن بیلیارد و… وجود دارد.
  • پینگو فود: قسمت‌های متنوع دیگری در این پارک قرار گرفته است که یکی از آنها شامل پینگو فود می‌باشد. این بخش در بالاترین طبقه، جای گرفته است و مشتمل بر چندین رستوران ایرانی و فرنگی می‌باشد و شما می‌توانید انواع غذاها را از آنجا سفارش دهید.
  • پینگو کافه: اگر عاشق بستنی، قهوه و یک میان وعده لذیذ هستید پس می‌توانید به پینگو کافه مراجعه کنید و  انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را میل نمایید.
  • پینگو بیکری: قسمت دیگر این مجموعه، پینگو بیکری می‌باشد که انواع شیرینی و نان‌های تازه در آن به مشتریان ارائه می‌شود.
  • پینگو شاپ: پینگو شاپ در طبقه همکف مجموعه پارک پنگوئن قرار دارد. این بخش که مجتمع تجاری محسوب می‌شود انواع پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و… به فروش می‌رسد.
  • پینگو هوم: بخش دیگر مجموعه پارک پنگوئن به پینگو هوم پلاس معروف است و  لوازم خانگی و دکوری برند ایکیا در آن عرضه می‌شود.
  • پینگو کافئین: این بخش از پارک هم برای سفارش انواع  قهوه و  شکلات خارجی در نظر گرفته شده است که از پینگو کافه کوچکتر می‌باشد.

بهترین زمان برای بازدید پارک برفی پنگوئن

 اغلب مسافران، سفر به کیش را در فصل پاییز و زمستان که هوا خنک‌تر می‌باشد، انجام می­ دهند. بهتر است بدانید بازدید از این پارک در هر فصلی از سال امکان دارد و شما محدودیتی از لحاظ بازدید نخواهید داشت. اگر تمایل دارید به پارک برفی پنگوئن،  تشریف بیاورید، باید عرض کنیم که ساعت کار مجموعه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ می‌باشد و برای استفاده از امکانات این پارک، نیاز به ۵ ساعت زمان دارید. لازم به ذکر است برای ورود افراد بالای دو سال به این مرکز باید بلیط ورودی تهیه شود و کودکان زیر ۱۳ سال نیز باید با یک بزرگ‌تر وارد این پارک شوند. هر بلیط هم مخصوص یک نفر می‌باشد.

جمع بندی

همه ما گاهی دوست داریم بعد از یک دوره  کار و روزمرگی،  برای تجدید قوا به جایی خوش آب و هوا و زیبا ‌و جایی که امکانات منحصر به فردی دارد، سفر کنیم. شاید یکی از مکان‌هایی که اخیرا دوستان و آشنایان در سفر کیش توصیه می­­ کنند، پارک برفی پنگوئن باشد. شما می­ توانید با مراجعه به این پارک در تمام فصول سال از تفریحات هیجان‌انگیز و برف مصنوعی آن برخوردار شوید.

نظرات و سوالات شما در مورد پارک برفی پنگوئن کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پارک برفی پنگوئن کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.