شنا با دلفین ها در کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
شنا با دلفین ها در کیش

1,400,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از شنا با دلفین ها در کیش

توضیحات در مورد شنا با دلفین ها در کیش

جزیره کیش از جمله جزایر بسیار زیبای ایران به حساب می­ آید که همواره پر از مسافر است. این جزیره زیبا دارای مراکز تفریحی و گردشگری بسیار زیادی است که هر ساله گردشگران بیشماری را از سراسر کشور به خود جذب می‌کند. یکی از این مراکز تفریحی بسیار محبوب، پارک دلفین‌های کیش است. آنچه سبب خاص شدن این پارک می ­شود،تجربه شنا با دلفین­ ها است. در ادامه نکات بیشتری را درباره شنا با دلفین‌ها بیان می‌کنیم.

شنا با دلفین ها در کیش چگونه است؟

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تفریحات جزیره زیبای کیش، شنا با دلفین‌ها است. دلفین‌ها حیواناتی بسیار باهوش و اجتماعی هستند که با انسان‌ها ارتباط بسیار نزدیکی برقرار می‌کنند. این تفریح می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین تفریحات برای مسافران و گردشگران در کیش باشد. دلفین‌های این مجموعه به‌ خوبی آموزش‌دیده‌اند و می‌توانند شما را در شنا کردن همراهی کنند.

شنا کردن با این موجودات باهوش و اجتماعی شادابی و سر زندگی بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در تمام مدت شنا و اجرای برنامه که روی سطح آب و خارج از استخر انجام می‌دهید، دلفین‌ها در کنار شما هستند. این مجموعه از مربی‌های حرفه‌ای خانم و آقا بهره گرفته است که خدمات زیادی را به گردشگران ارائه می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های شنا با دلفین‌ها می­ توان به ثبت این تجربه جذاب و هیجان‌انگیز اشاره کرد زیرا در طول شنا با دلفین‌ها می‌توانید عکس‌های بسیار با کیفیت از خود را به ثبت رسانید.

فواید درمانی شنا با دلفین ها

همانطور که می‌دانید دلفین‌ها حیوانات بسیار شاد و باهوشی هستند. این حیوانات اجتماعی، شنوایی بسیار بالایی دارند و می‌توانند ضعیف‌ترین انعکاس‌ها را به خوبی دریافت کنند. توجه داشته باشید که شنا با این موجودات باهوش علاوه بر تفریح و ایجاد حال خوب، خاصیت درمانی نیز دارد.

شنا با دلفین‌ها سبب افزایش تولید اندورفین در بدن می‌شود. ترشح اندورفین سبب کاهش درد‌های مزمن و ایجاد آرامش خواهد شد. بنابراین شنا با این موجودات دوست‌داشتنی به افزایش هورمون‌های آرامش‌بخش در بدن شما کمک بسیار زیادی می‌کند. همچنین شنا کردن با دلفین‌ها به تقویت سیستم ایمنی بدن منجر می ­شود و اعتماد به نفس را در شما افزایش می‌دهد. شنا کردن با دلفین‌ها اثرات درمانی بسیار خوبی در کودکان مبتلا به اوتیسم هم دارد.

قوانین شنا با دلفین ها در کیش

شنا با دلفین‌ها همانند بسیاری از تفریحات دیگر با قوانینی همراه است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلیط شنا با دلفین‌ها غیرقابل برگشت است و همراه داشتن آن الزامی می‌باشد.
  • استفاده از بلیط تا زمان اعتبار تاریخ و ساعت درج شده روی آن امکان‌پذیر است و بلیط در صورت انقضا اعتباری ندارد.
  • حضور افراد 15 دقیقه قبل از شروع برنامه الزامی است.
  • توجه داشته باشید که هزینه حضور کودکان تا 2 سال رایگان است و از 2 سال به بالا تمام بها دریافت خواهد شد.
  • گردشگران موظف به همکاری با مربی درهنگام شنا با دلفین‌ها هستند.

جمع بندی نهایی

شنا با دلفین‌ها می ­تواند تجربه بی‌نظیر و تکرار نشدنی برای هر فردی باشد. از گذشته تا به امروز ارتباط انسان با حیوانات نظیر دلفین‌ها بسیار خوب بوده و سبب ایجاد حس خوشایندی در افراد می‌شود. اگر دوستدار حیوانات هستید، شنا با این موجودات دوست‌داشتنی می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان آورد.

نظرات و سوالات شما در مورد شنا با دلفین ها در کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شنا با دلفین ها در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.