تور باگی کیش دو نفره

4.2/5 - (10 امتیاز)
تور باگی کیش دو نفره

240,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از تور باگی کیش دو نفره

توضیحات در مورد تور باگی کیش دو نفره

تور باگی کیش یکی از تفریحات هیجان ­انگیز ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت در جزیره کیش است.  علاقمندان به رانندگی و سرعت این فعالیت را در اولویت ­های خود قرار می‌دهند. در این تور به وسیله ماشین­ های مخصوص شن نوردی در پیستی مشخص و در فضایی محدود به فعالیتی هیجان ­انگیز می‌پردازید. باگی کیش، باعث بالا رفتن آدرنالین خون شما و به دست آوردن انرژی از دست رفته می‌شود.  با ما همراه باشید تا در مورد شرایط و آیتم‌های این تور بیشتر بدانیم.

باگی کیش چیست؟

باگی تفریحی مهیج با استفاده از موتورهایی مجهز به سیستم تعلیق بلند است که از هرگونه ضربه ناشی از فرود پس از پرش روی تپه‌های شنی صحرا جلوگیری خواهد کرد. پیست باگی در مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر طراحی شده است که این پیست شامل ماشین­ های دونفره و موتورهای چهارچرخ ATV90 است. دلیل استفاده از این موتورها و ماشین­ ها در پیست باگی کاربرد بسیار خاص آن بوده که دارای وزن سبک ­تر و پرشتاب­ تر از موتورهای دیگر است. این وسیله یک بدنه کامل و بسته ندارد؛ بلکه از ستون‌های میله‌ای محکمی که وظیفه محافظت همزمان از شاکله باگی و راننده را دارد؛ ساخته شده است.

آیتم های تور باگی کیش

گردشگران با شرکت در این تور علاوه بر سواری در پیست صحرایی، می‌توانند به صورت جمعی از جاذبه ­های دیگر کیش بازدید کنند. از جمله مکان­ هایی که در این تور مهیج از آن عبور می‌کنند می‌توان به درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی اشاره کرد. علاوه بر لذت بردن از رانندگی در صحرا می‌توان با شرکت در این تور از مکان­ های دیدنی کیش هم بازدید کرد.

شرایط و قوانین تور باگی دو نفره چیست؟

تور بسیار مهیج و فرح بخش دو نفره باگی کیش، لحظات به یادماندنی را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. در این صورت وسیله نقلیه (موتور یا ماشین) به وسیله خود شما، همراه با یکی از عزیزانتان هدایت می‌شود. مسیری به مساحت 5 کیلومتر به وسیله موتورهای اتوماتیک 250 سی سی درصحرا به مدت 10 الی 12 دقیقه که ظرفیت این وسیله 2 نفر با قدی 145 است. هزینه استفاده از این تور مهیج 225 هزار تومان است.

پیست باگی کیش

در این تور از یکی از معروف ترین پیست­ های باگی استفاده می‌شود که در پیست خاکی این جزیره قرار دارد. این پیست دارای محیطی به طول ۴۰۰ متر است و به وسیله ماشین ­های دو نفره که شرایط در نوردیدن تپه­ های ماسه­ ای، ساحلی، خاکی و صحرایی را نیز دارند تشکیل شده است.

جمع بندی نهایی

تور باگی کیش برای علاقه مندان به هیجان و رانندگی با سرعت زیاد، همراه با ماشین ­ها و موتورهای چهار چرخ، انتخاب بسیار مناسبی است. این تور دارای تفریحات و امکانات زیادی می‌باشد که انرژی از دست رفته شما را بازمی‌گرداند. در این تور شما می‌توانید رانندگی با سرعت بیشتری را تجربه کنید که سبب افزایش آدرنالین در بدن خود نیز می شوید. همچنین این امکان را دارید که با انتخاب این تور به غیر از سواری کردن، از جاهای دیدنی دیگر جزیره بازدید کنید. امیدواریم لحظات بسیار فرح بخشی و هیجان­ انگیزی را در این تور تجربه کنید.

نظرات و سوالات شما در مورد تور باگی کیش دو نفره

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تور باگی کیش دو نفره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.