تم پارک آبی اوشن کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
تم پارک آبی اوشن در کیش

572,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از تم پارک آبی اوشن کیش

توضیحات در مورد تم پارک آبی اوشن کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران است که هر ساله به عنوان مقصد بسیاری از گردشگران و جهانگردان خارجی و داخلی انتخاب می ­شود. همواره افراد زیادی از سراسر کشور به جزیره کیش می‌آیند تا اوقات فراغت خود را در این جزیره باشکوه بگذرانند. یکی از مکان‌های زیبا و هیجان‌انگیز در این جزیره، تم پارک آبی اوشن است. در این پارک آبی، تفریحات و سرگرمی‌های مهیجی وجود دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود جذب کند. در ادامه به معرفی کامل تم پارک آبی اوشن می‌پردازیم.

معرفی تم پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن در نزدیکی سواحل کیش واقع شده است. آب و هوای گرم و مرطوب کیش، تفریحی باورنکردنی را برای شما فراهم می‌کند. شما در این مجموعه تفریحی می‌توانید به انواع تفریحات آبی بپردازید. شنا کردن، حمام آفتاب، ماساژ و نوشیدنی‌های خنک از جمله تفریحات مرسوم در این پارک هستند. سانس آقایان و خانم‌ها در این پارک متفاوت است و موجب راحتی گردشگران مسلمان در این مجموعه تفریحی شده است.

راحتی و امنیت بانوان در تم پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن براساس استاندارد‌های روز دنیا ساخته شده و آماده ارائه خدمات به گردشگران کشورهای مسلمان است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مجموعه در محدوده منطقه پرواز ممنوع واقع شده و اطراف آن هیچ ساختمانی وجود ندارد. بنابراین امکان دید بیرون از پارک وجود نخواهد داشت. این موضوع سبب شده است که بانوان مسلمان و با حجاب به راحتی بتوانند زیر نور خورشید و در فضای روباز به تفریح و گرفتن آفتاب بپردازند. تم پارک آبی اوشن، اولین پارک آبی روباز در کشور محسوب می‌شود.

تفریحات پارک آبی اوشن کیش

تم پارک آبی اوشن ظرفیتی معادل 3 هزار نفر در روز را دارد. از مهم‌ترین مزایای این پارک می ­توان به حضور بانوان در آن اشاره کرد. تم پارک آبی اوشن دارای 13 راید و 4 استخر است. این استخر‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند. سرسره‌ها در این پارک آبی دارای شیب‌های متفاوتی نظیر آرام، تند و هولناک هستند. افراد می‌توانند بر اساس علاقه خود از هر یک از این سرسره‌ها استفاده کنند.

علاوه بر مجموعه تفریحی آبی، این مرکز دارای رستوران، کافی‌شاپ و مرکز خرید نیز هست. وسایل تفریحی ساخته شده در این پارک آبی مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند. بهتر است بدانید یک شرکت کانادایی به صورت تخصصی به همکاری در ساخت این پارک پرداخته است.

ویژگی های تم پارک آبی اوشن

از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه تفریحی می ­توان به مناسب بودن آن برای همه افراد اشاره کرد. سرسره‌ها و استخر‌های این پارک آبی به ‌گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که کودکان فضای مخصوص به خود را داشته باشند؛ بنابراین بزرگسالان با آرامش خیال می‌توانند به تفریح در این مجموعه تفریحی بپردازند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد تم پارک آبی اوشن می ­توان به کیفیت بسیار بالای خدمات تفریحی و رفاهی این مجموعه اشاره کرد. در این مجموعه تفریحی، رستوران‌ها و غرفه‌های مختلفی وجود دارند و در صورت نیاز شما می‌توانید از غذا‌های با کیفیت بهره ببرید.

جمع بندی نهایی

اگر قصد سفر به کیش را دارید، حتما از تم پارک آبی اوشن دیدن کنید. این مجموعه می‌تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما به همراه دوستانتان فراهم کند. توجه داشته باشید که این مرکز مانند هر مجموعه دیگری قوانینی دارد و رعایت این قوانین برای حفظ نکات ایمنی الزامی است. بهترین زمان استفاده از تم پارک آبی اوشن فصول خنک سال است. امیدواریم که در پارک آبی اوشن لحظات بسیار خوشی را در کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید.

نظرات و سوالات شما در مورد تم پارک آبی اوشن کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تم پارک آبی اوشن کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.