تله کابین میکامال کیش

4.5/5 - (8 امتیاز)
تله کابین میکا مال کیش

163,500 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از تله کابین میکامال کیش

توضیحات در مورد تله کابین میکامال کیش

کیش یکی از جزیره‌های زیبا و پر گردشگر ایران است که اکثر افراد برای گردش و تفریح آن را انتخاب می‌کنند. تله کابین میکا مال یکی از تفریحات و جاذبه‌های گردشگری کیش است که در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی ساخته شده ‌است. این تله کابین که در سال 1399 به بهره‌برداری رسید، از جدیدترین تفریحات کیش است که چشم‌اندازی بی‌نظیر و فوق‌العاده را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در ادامه با این تفریح هیجانی بیشتر آشنا خواهیم شد.

همه چیز در مورد تله کابین میکا مال

تله کابین میکا مال که از تفریحات غیر آبی جزیره کیش به شمار می‌رود، در نوروز 1400 افتتاح شد. طول مسیر رفت و برگشت این تله کابین حدود سه کیلومتر است و ارتفاع آن نیز در مرتفع‌ترین قسمت به 30 متر می‌رسد. این مجموعه در کل، دارای 20 تله کابین ساده و 2 تله کابین وی آی پی است. هر کابین 8 نفر ظرفیت دارد و منظره‌ای چشم‌نواز از سواحل زیبای کیش را در برابر چشمان بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. اکثر تله کابین‌ها در دامنه کوه‌ها ایجاد می‌شوند و منظره‌ای از طبیعت کوهستان را به نمایش می‌گذارند. اما تله کابین میکا مال، منظره‌ای متفاوت و زیبا از سواحل کیش را فراهم می‌کند. همین تفاوت، گردشگران بسیاری را در مدت یک سال تاسیس این تله کابین به بازدید مشتاق کرده است.

امکانات تله کابین میکا مال

همانطور که بیان شد این مجموعه در کل دارای 20 کابین ساده و 2 کابین وی آی پی است. کابین‌های ساده برای خانواده‌ها یا گروه‌های با تعداد بالا ساخته شده‌اند و می‌توانند 8 نفر را در خود جای دهند. در همه کابین‌ها سیستم سرمایشی و گرمایشی وجود دارد و صندلی‌های راحتی برای نشستن در آن‌ها تعبیه شده است. پخش موسیقی گوش‌نواز نیز از دیگر ویژگی‌های کابین‌های تله کابین میکا مال است که باعث می‌شود لذت بیشتری را از منظره ببرید.

کابین‌های وی آی پی این مجموعه دارای امکانات ویژه‌ای است که باعث راحتی بیشتر می‌شود. در کابین‌های وی آی پی میکا مال می‌توانید از اینترنت بی‌سیم پر سرعت، کامپیوترهای دستی مانند آی پد و همچنین سرویس‌های گوناگون غذا و نوشیدنی نیز استفاده کنید. در کل مجموعه این تله کابین، رستوران، پارکینگ و سرویس بهداشتی برای رفاه حال بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است و آنها می‌توانند بخشی از روز خود را در این مجموعه به گشت و گذار بپردازند.

امنیت تله کابین میکا مال

تله کابین میکا مال توسط هلدینگ BMF که یک شرکت سوئیسی است ساخته شده است. این شرکت در زمینه ساخت تله کابین و وسایل شهربازی در سراسر دنیا به نیکی شناخته  می‌شود. اتاقک‌های تله کابین میکا مال توسط استودیو طراحی پورشه طراحی شده است و همین امر باعث افزایش زیبایی، امنیت و راحتی خیال بازدیدکنندگان می‌شود.

تله کابین میکا مال کجاست؟

از آنجایی که مرکز میکا مال در حال حاضر به طور کامل راه‌اندازی نشده است، برای اینکه سوار این تله کابین شوید، لازم است به کنار اسکله تفریحی کیش بروید. البته پس از راه‌اندازی این مرکز می‌توانید از طبقه چهارم، سوار آن شوید. آدرس دقیق تله کابین میکا مال، جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیرکبیر، طبقه چهارم میکا مال است.

جمع بندی نهایی

کیش مرکز سرگرمی و استفاده از تفریحات آبی است. اما تله کابین میکا مال، به عنوان تله کابینی مجهز و متفاوت در کنار سواحل این جزیره شناخته می‌شود که توانسته است به خوبی بازدیدکنندگان را سر شوق آورد. این تله کابین مناظر زیبایی از جزیره کیش را در برابر چشمان بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

نظرات و سوالات شما در مورد تله کابین میکامال کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تله کابین میکامال کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.