گشت سافاری به همراه ورودی سافاری

4.7/5 - (7 امتیاز)
گشت سافاری به همراه ورودی سافاری در کیش

170,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از گشت سافاری به همراه ورودی سافاری

توضیحات در مورد گشت سافاری به همراه ورودی سافاری

جزیره کیش یکی از زیباترین و مفرح­ ترین جزایر در کشور است. تفریح‌ها و سرگرمی‌ها در این جزیره فقط به تفریحات آبی ختم نمی‌شود، بلکه به دلیل شرایط اقلیمی دارای تفریحات هیجان‌انگیز و لذت بخش بسیاری است. یکی از این تفریحات گشت سافاری کیش نام دارد که تجربه ه­ای تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. گشت سافاری یکی از فعالیت‌های مهیجی است که همه سنین می‌توانند از آیتم‌های آن  استفاده کنند.‌ برای شناختن این تفریحات لذت بخش و هیجان انگیز با ما همراه باشید.

گشت سافاری کیش چیست؟

گشت سافاری به طورکلی به تفریح و ماجراجویی در طبیعت و حیات وحش گفته می‌شود. در جزیره کیش به دلیل اقلیم صحرایی، این گشت به سافاری صحرایی معروف است که لحظات زیبایی را برای شما فراهم می‌کند. سافاری کیش در زمینی به وسعت 500 هزار متر مربع در سال 1392 ساخته شده است و بیش از 27 تفریح برای کودکان و بزرگسالان دارد. از مورد علاقه‌ترین تفریحات برای گردشگران می‌توان شتر سواری، سافاری روی تپه‌های شنی و پیست موتور سواری را نام برد. از دیگر امکانات رفاهی مجموعه سرویس رفت و آمد رایگان، اتاقی برای نگهداری کودکان، کافه و رستوران‌هایی با موزیک زنده و صنایع­ دستی بسیار زیبا است.

آدرس گشت سافاری در کیش کجاست؟

این مجموعه تفریحی از سر تا سر جزیره قابل دسترسی است و ساعت کاری این مجموعه صبح ها از 9 تا 13 و عصرها ازساعت 16 الی 21  ادامه دارد. گشت و گذار در این مجموعه تقریباً یک نصف روز یا حداقل دو یا سه ساعت زمان می برد.

سافاری کیش در بزرگراه خلیج فارس، بلوار امام، بلوار توسعه می باشد.

هزینه ورودی گشت سافاری کیش چقدر است؟

هزینه هر فعالیت در این مجموعه با یکدیگر متفاوت است، با توجه به تعداد نفرات و انجام تفریحات، میزان هزینه­ ها متغیر است. برای ورود به این مجموعه هیجان انگیز باید حتما هزینه­ های مربوطه را پرداخت کنید.

امکانات و تفریحات گشت سافاری

این مجموعه تفریحی دارای امکانات و تفریحات زیادی است، به طورمثال مزرعه حیوانات که در آن حیوانات به خصوصی مانند ایگوانا، مار و طوطی وجود دارد. از دیگر تفریحات آن می‌توان از پیست موتورهای ATV90 و تریل، تور باگی، شترسواری، بانجی شوتینگ، پینت بال، نردبان معلق، کارتینگ، عینک واقعیت مجازی یا VR نام برد.

هتل‌ های اطراف گشت سافاری کیش

هتل‌های لوکس و مجللی برای پذیرایی از شما عزیزان در حوالی این مجموعه تفریحی قرار گرفته است. این هتل‌ها شامل: هتل میراژ، فلامینگو، ایران و فانوس هست.

جمع بندی نهایی

این مجموعه تفریحی و هیجان‌انگیز لحظات منحصربه فرد و تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. گشت سافاری کیش برای همه سنین مناسب است که می‌توانید لحظات شادی را در آن سپری کنید. این مجموعه دارای تفریحات و امکانات متفاوتی می‌باشد که آسایش را برای شما فراهم می‌کند.سافاری به عنوان یک تفذیح مهیج، برای ساختن یک روز خاطره‌انگیز می‌تواند انتخاب بی‌نظیری باشد. امیدواریم لحظات بسیار فرح­ب خشی را در این مجموعه سپری کنید.

نظرات و سوالات شما در مورد گشت سافاری به همراه ورودی سافاری

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گشت سافاری به همراه ورودی سافاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.