کنسرت ناصر زینعلی در کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
کنسرت ناصر زینعلی در جزیره کیش

400,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از کنسرت ناصر زینعلی در کیش

توضیحات در مورد کنسرت ناصر زینعلی در کیش

در ایران خوانندگان بسیار زیادی وجود دارد که هر یک در زمینه‌ مختلفی فعالیت می‌کنند و به دلیل اینکه موسیقی یکی از راه‌های ارتباطی بسیار خوب بین افراد جامعه و بسیاری از موضوعات است، مردم علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگان، به خصوص کنسرت‌ها پیدا کرده‌اند. خوانندگان در زمینه‌های سنتی، پاپ، کلاسیک و… می­خوانند و مردم با سلیقه‌های شخصی خود، یکی از انواع سبک موسیقی را انتخاب می‌کنند و در میان خوانندگان زیادی که در این سبک مشغول‌اند به دنبال خواننده محبوب خودشان می‌گردند.

در کنسرت هر خواننده موج و فضای بسیار مثبت و خاصی وجود دارد؛ به خصوص خوانندگان پاپ که فضای بسیار شادی ایجاد می­کنند. ناصر زینلی یکی از خوانندگان بسیار محبوب کشورمان است و تا به حال در بسیاری از مناطق کشور کنسرت‌های خود را به طور زنده اجرا کرده است.

بیوگرافی شخصی ناصر زینلی

ناصر زینلی در یک خانواده با حسن اخلاق بالا بزرگ شد. او در زمان تحصیل متوجه شد که به رشته موسیقی و خوانندگی هم علاقه دارد و به این سمت سوق پیدا کرد. این خواننده آذر ماهی، متولد سال ۱۳۵۸ است و در شهر خرم آباد استان لرستان به دنیا آمد.

بیوگرافی هنری ناصر زینلی

ناصر زینلی در سن ۲۰ سالگی به طور حرفه‌ای کار خود را در زمینه موسیقی و خوانندگی در سبک پاپ آغاز کرد و قبل از آن هم فعالیت‌های زیادی انجام می‌داد؛ اما مطرح نبودند. این خواننده قطعه‌های زیادی خوانده و مورد توجه طرفداران خود قرار گرفته است.

او  آهنگ‌های غمگین و شاد را در لیست کارهای خودش دارد و با استفاده از همین آهنگ‌ها بسیار معروف شده است.  این خواننده در زمینه آهنگسازی هم مهارت زیادی دارد و آهنگ برخی از موزیک‌ها را خودش نواخته است. علاوه بر تک خوانی، برخی آهنگ‌ها را نیز به صورت هم‌خوانی با خوانندگان دیگر اجرا می­ کند. هر کدام از آن­ها به نوبه خودشان می‌توانند در دل طرفداران این خواننده جای بگیرند.

خوانندگانی که ناصر زینلی با آن‌ها همکاری داشته افرادی مانند: محمود جهانی، حامد برادران، رضا پناهی، فرید فروغی و … هستند. لازم به ذکر است که زینلی سابقه آهنگسازی برای بسیاری از خوانندگان کشور را نیز داشته است.

کنسرت جدید ناصر زینلی و هزینه بلیط

خواننده‌ها در شهرهای زیادی از کشور دعوت به خوانندگی می‌شوند و می‌بایست در مکان مشخصی مانند یک مجموعه بزرگ اجرای خود را به صورت زنده انجام دهند. بلیط کنسرت برای هر خواننده متفاوت است و با توجه به شهرت و محبوبیت خواننده‌ها و جایگاه صندلی ها هر کدام تعرفه خاصی دارند.

کنسرت ناصر زینعلی هم مانند دیگر خواننده ­ها هر بار در شهری برگزار می­ شود و هزینه خرید بلیط هم با توجه به تاریخ و نوع جایگاه متفاوت خواهد بود. در نظر داشته باشید که بلیط خریداری شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شود و برای افراد بالای چهار سال باید این هزینه پرداخت شود.

توجه کنید که حتما با استفاده از ماسک به محل برگزاری کنسرت مراجعه کنید و نیم ساعت قبل از زمان برگزاری در این مکان حاضر شوید‌.

آهنگ‌ های معروف این خواننده

از معروف‌ترین­ آهنگ‌های­  ناصر زنلی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کاش می‌شد
  • یکسال گذشت
  • دلبر ناب
  • ممنونم
  • حس تازه
  • بگو عزیزم
  • اصلا تقصیر من بود

نظرات و سوالات شما در مورد کنسرت ناصر زینعلی در کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کنسرت ناصر زینعلی در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.