پکیج نوجوان سافاری کیش

4.7/5 - (8 امتیاز)
پکیج نوجوان سافاری کیش

455,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از پکیج نوجوان سافاری کیش

توضیحات در مورد پکیج نوجوان سافاری کیش

اگر برای سفر، کیش را انتخاب کرده اید و همراه خود یک نوجوان ۱۲ تا ۱۵ سال دارید، می‌توانید پکیج نوجوان سافاری کیش را برای او خریداری کنید. یکی از مجموعه‌های تفریحی در جزیره کیش، سافاری کیش است که تفریحات بسیار زیاد و مهیجی در آن برای سنین مختلف وجود دارد.

چرا پکیج نوجوان سافاری را خریداری کنیم؟ | رزرو بلیط پکیج نوجوان سافاری کیش

مجموعه سافاری کیش تفریحات بسیار زیادی دارد که اگر بخواهید هر یک از آن‌ها را جداگانه برای نوجوان خود خریداری کنید هزینه‌های بسیار زیادی را باید بپردازید. سافاری کیش پکیج‌های مختلفی برای مسافران فراهم کرده که یکی از آنها پکیج نوجوان است. پکیج نوجوان این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با پرداخت یک هزینه به صرفه از چندین آیتم این مجموعه تفریحی استفاده کنید. شما با خرید پکیج نوجوان سافاری کیش می‌توانید از یک رفت و برگشت رایگان و همچنین ورودی رایگان بهره‌مند شوید. در این مجموعه تفریحات زیادی برای نوجوانان با ایمنی بسیار کاملی وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده آن ها را به این تفریح دعوت کنید بدون آنکه نگران سلامت نوجوان خود باشید؛ زیرا این مجموعه بهترین امکانات ایمنی را برای جلوگیری از اتفاقات ایجاد کرده است.

همچنین برخی از تجهیزات و ملزومات مهم مانند حوله، دمپایی و… به صورت رایگان در اختیار نوجوان شما قرار می‌گیرد. این پکیج برای نوجوان می‌تواند از طریق سایت یا به صورت حضوری خریداری شود. بهترین زمان برای خرید این پکیج چند روز قبل از سفر شماست. فصلی که قرار است به کیش سفر کنید  اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا مجموعه سافاری کیش فقط در آب‌وهوای متعادل و شرایط جوی مناسب تفریحات مختلف را در اختیار نوجوانان قرار می‌دهد.

پکیج نوجوان سافاری کیش شامل چه تفریحاتی است؟

این تفریحات شامل موتور ۹۰ سی‌سی، ترامپولین، بانجی ترامپولین و زورب بال است. اگر یک حساب سرانگشتی از بلیط های جداگانه این تفریحات داشته باشید، متوجه می‌شوید که با خرید پکیج نوجوان هزینه کمتری می‌پردازید. با یک‌بار خرید و وقت گذاشتن برای این کار صاحب چندین بلیط می‌شوید. تفریحاتی که در بالا ذکر شد برای نوجوانان تجربه بسیار مفیدی است و عکاسانی که در این مجموعه قرار دارند می‌توانند عکس‌های بسیار حرفه‌ای از نوجوان شما بگیرند. خاطرات از طریق این عکس‌ها برای نوجوانان به یادگار می‌ماند و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های آن‌ها در مسافرت و پس از آن باشد.

آدرس مجموعه سافاری کیش پکیج نوجوان

این مجموعه بزرگ در بلوار امام جزیره کیش واقع شده و آدرس دقیق آن را می‌توانید از طریق نقشه پیدا کنید. سافاری از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در خدمت شما مسافران عزیز هست. تا قبل از ساعت ۱۹ رزرو و تهیه بلیط قابل انجام است و پس از آن نمی‌توانید بلیط را خریداری کنید. در کیش مناطق دیدنی بسیار زیادی وجود دارد؛ اما هیچ چیزی جای تفریح و هیجان را برای نوجوان پر نمی‌کند.

جمع بندی نهایی

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید حتماً به مجموعه سافاری مراجعه نمایید و از تفریحات آن لذت ببرید. این مجموعه بزرگ علاوه بر اینکه برای نوجوانان شما تفریحاتی را در نظر گرفته است، برای سنین بالا نیز دارای تفریحات زیادی هست؛ یعنی می‌توانید در زمان تفریح فرزندتان، خود شما هم از بسیاری از آیتم‌های این مجموعه استفاده نمایید.

نظرات و سوالات شما در مورد پکیج نوجوان سافاری کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج نوجوان سافاری کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.