پکیج ماه عسل سافاری کیش (دونفره)

4.7/5 - (7 امتیاز)
پکیج ماه عسل سافاری کیش

1,113,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از پکیج ماه عسل سافاری کیش (دونفره)

توضیحات در مورد پکیج ماه عسل سافاری کیش (دونفره)

سافاری کیش یکی از مکان‌هایی است که در این جزیره وجود دارد و تفریحات زیادی برای گردشگران در این منطقه ترتیب داده است. اگر به کیش سفر کردید حتما سری به سافاری بزنید و از تفریحات مهیج آن لذت ببرید. این مجموعه چندین سال است که در کیش فعالیت دارد و تفریحات بی نظیری برای مسافران به وجود آورده است.

پکیج ماه عسل سافاری کیش برای 2 نفر

عروس و دامادها و بسیاری از افرادی که به سافاری می‌روند، اگر بخواهند تک تک آیتم‌ها و تفریحات این منطقه را استفاده کنند، باید چندین بلیط بخرند. اینکه بخواهید جداگانه بلیط‌های مختلفی بخرید برای شما هزینه‌های زیادی را به وجود می‌آورد. اما اگر از پکیج‌های دونفره ماه عسل استفاده کنید، می‌توانید از تمامی تفریحات این منطقه بهره ببرید. سافاری کیش، با رفت و آمد و ورودی رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. خرید این پکیج بسیار به صرفه بوده و به صورت اینترنتی هم انجام پذیر است. شما با مراجعه به صفحه تفریحات می‌توانید خرید راحتی را انجام دهید. پکیج ماه عسل یکی از بهترین پکیج‌هایی است که با تخفیفات ویژه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین این امکان را دارید که قبل از سفر پکیج را بخرید تا خیالتان از بابت تفریحات در کیش راحت باشد.

آیتم‌ های پکیج ماه عسل سافاری کیش

این آیتم‌ها شامل استفاده از زورب بال و لندکروز سواری روی تپه‌های شنی است. همچنین می‌توانید از باگی هم استفاده کنید. این تفریحات، هیجان بسیار زیادی دارند و برای افرادی که علاقه مند سرگرمی‌های سرشار از آدرنالین هستند، بسیار مناسب است. در این مجموعه عکاسان بسیار حرفه‌ای برای عکاسی وجود دارند که شما می‌توانید در هر یک از تفریحات خود بخواهید از شما عکس بگیرند. این خاطرات برای شما می‌توانند بسیار لذت بخش بوده و یادآور بهترین لحظات زندگی شما باشند. حتما از عکاسان بخواهید عکس‌هایی از شما بگیرند تا از این مجموعه و سفر خود به یادگار داشته باشید.

ساعت کاری سافاری ماه عسل کیش

ساعت کاری این مجموعه از ۹ و سی دقیقه صبح تا نه شب است؛ ولی پذیرش فقط تا ساعت ۱۹و سی دقیقه انجام می‌شود. این مجموعه با امنیت بسیار بالایی تفریحات را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق سایت هم اقدام به خرید این پکیج نمایید. پیشنهاد می شود برای سفر به کیش، فصلی را برای تفریحات انتخاب کنید که هوا معتدل باشد و بتوانید از این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

آدرس مجموعه سافاری پکیج ماه عسل

این مجموعه در جزیره کیش، بلوار امام، انتهای بلوار توسعه است و شما از طریق نقشه هم می‌توانید به راحتی به آنجا بروید. این مکان یکی از مجموعه‌های بزرگ تفریحی جزیره کیش است. پیدا کردن آدرس آن کار راحتی بوده به خصوص وقتی شما پکیج ماه عسل را بخرید، رفت و آمد به عهده سافاری است.

جمع بندی نهایی

بسیاری از افراد هستند که فقط به دیدن مناطق دیدنی کیش می‌روند و از تفریحات آن اطلاعی ندارند. شما می‌توانید این تفریحات را به خانواده‌های دیگر هم معرفی کنید. به خصوص عروس و دامادهایی که برای رفتن به ماه عسل، دنبال یک منطقه‌ عالی و تفریحی می‌گردند. جزیره کیش، یکی از گزینه‌های مناسب برای تفریح و گردش است. به خصوص زمانی که یک مجموعه مانند سافاری در این جزیره وجود داشته باشد.

نظرات و سوالات شما در مورد پکیج ماه عسل سافاری کیش (دونفره)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج ماه عسل سافاری کیش (دونفره)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.