پارک دلفین های کیش

4.3/5 - (9 امتیاز)
پارک دلفین های کیش

345,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از پارک دلفین های کیش

توضیحات در مورد پارک دلفین های کیش

یکی از جزایر بسیار زیبای استان هرمزگان، جزیره کیش است. این شهر از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود. آنچه سبب محبوبیت بسیار زیاد این جزیره شده است، مراکز تفریحی، دیدنی‌ها و مراکز خرید است. از جمله مراکز تفریحی بسیار محبوب این جزیره می­توان به پارک دلفین‌های کیش اشاره کرد. پارک دلفین‌های کیش یک مجموعه تفریحی در جزیره است که می‌تواند ساعت‌ها اوقات خوشی را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان آورد. در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی بیشتر پارک دلفین‌های کیش بپردازیم.

معرفی پارک دلفین های کیش

این پارک یکی از اولین پارک‌های دلفین در ایران محسوب می‌شود. این مجموعه از پرطرفدار‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان هرمزگان است که از سال 1384 مشغول به فعالیت است. مکان تفریحی پارک دلفین ها مساحتی معادل 100 هکتار دارد که علاوه بر دلفین و پنگوئن، از پستانداران دیگری نظیر شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی نیز نگهداری می‌شود.

شرایط نگهداری بسیار مناسب حیوانات در این مجموعه سبب زاد و ولد آن‌ها شده است. در پارک دلفین‌های کیش علاوه بر سالن دلفیناریوم، باغ پرندگان، آمفی‌تئاتر و تونل آکواریوم آب شور نیز وجود دارد. شما می‌توانید جهت مشاهده تمام این مجموعه‌های تفریحی از اتوبوس قطاری مجموعه استفاده کنید. با کمک اتوبوس قطاری مجموعه ابتدا از باغ پرندگان و سپس از دلفیناریوم بازدید خواهد کرد.

تماشای این موجودات زیبا از نزدیک اوقات بسیار خوشی را برای شما فراهم می‌کند. در باغ پرندگان این مجموعه تفریحی، صد‌ها گونه از پرندگان وجود دارند. همچنین وجود فضای سبز و پوشش گیاهی منحصر به فرد و کم‌نظیر از دیگر ویژگی‌های این پارک است. در این پارک صد‌ها گونه گیاهی نیز وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به درخت نخل، درخت لور، اکالیپتوس، آکاسیا، مورد، گل خطمی و انواع کاکتوس اشاره کرد.

آدرس پارک دلفین های کیش

این مجموعه تفریحی در جنوب شرقی جزیره دیدنی کیش واقع شده است. پارک دلفین‌های کیش فاصله زیادی تا مرکز شهر ندارد. شما می‌توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس، خودرو شخصی یا حتی دوچرخه به این مجموعه تفریحی بروید و اوقات خوشی را برای خود به ارمغان آورید.

  • آدرس: استان هرمزگان- جزیره کیش- خیابان جهان- جنب پارک نیلوفر- مجموعه پارک دلفین‌های کیش

امکانات متنوع پارک دلفین های کیش

پارک دلفین‌های کیش شامل بخش‌های هیجان‌انگیزی مانند: نمایش‌های کمدی به همراه بازی با نور و اجرای موسیقی زنده است. در این مجموعه علاوه بر دلفیناریوم بیش از 50 گونه مختلف پرنده نگهداری می‌شود. از جمله پرنده‌های باغ پرندگان می­توان به طوطی، ماکائو، توکان، لک لک، قو، درنا،  قرقاول، پلیکان، شترمرغ و … اشاره کرد. این پرندگان از سراسر دنیا و قاره‌هایی نظیر آمریکای جنوبی، استرالیا، شرق آسیا و آفریقا گرد هم آمده‌اند. در پارک دلفین‌ها حیوانات منحصر به فرد دیگری مانند کروکودیل، لاک‌پشت و مار بوآ نیز دیده می‌شود.

بهترین زمان برای بازدید از مجموعه دلفین های کیش

بهترین زمان برای بازدید از پارک دلفین‌ها فصل‌های پاییز و زمستان است. در فصل پاییز و زمستان آب وهوا جزیره کیش متعادل می‌شود و هوا بیش از حد گرم نیست. در این فصول گردشگران بسیار زیادی به این جزیره جذب می‌شوند.

جمع بندی نهایی

اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید تجربه ای مهیج و سرشار از اوقات خوش را برای خود به ارمغان آورید، بازدید از پارک دلفین‌های کیش را فراموش نکنید؛ زیرا در این پارک حیوانات کم ­نظیری وجود دارند. شما می‌توانید با تماشای آن‌ها اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود رقم بزنید. همچنین حیوانات در این مجموعه سطح زندگی بالایی دارند. امیدواریم که از بازدید آن لذت ببرید.

نظرات و سوالات شما در مورد پارک دلفین های کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پارک دلفین های کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.