ورودی شهربازی هایلند کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
شهربازی هایلند در کیش

20,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از ورودی شهربازی هایلند کیش

توضیحات در مورد ورودی شهربازی هایلند کیش

یکی از مکان­ های جذابی که می‌توانید در سفر به کیش به آن سر بزنید و حسابی از بازی و تفریح خانوادگی لذت ببرید، شهربازی هایلند است. در شهر بازی هایلند جدید‌ترین امکانات بازی برای تمام سنین از زن و مرد گرفته تا کوچک و بزرگ فراهم شده است. این بازی‌های جذاب دارای تجهیزاتی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند که علاوه بر داشتن جذابیت و هیجان برای تمام سنین نیز مناسب خواهند بود. شهر بازی هایلند یکی از بزرگترین شهر بازی‌های سرپوشیده کیش است. اگر برای سفر تفریحی به همراه خانواده یا دوستان به کیش رفتید حتما سری هم به این شهر بازی پیشرفته بزنید، مطمئنا اوقات فراغت خوشی برایتان رقم خواهد خورد.

بن تخفیف شهر بازی هایلند چگونه است؟

شما می‌توانید در شهر بازی هایلند انواع بازی‌ها را تجربه کنید، از سینما هفت بعدی گرفته تا شبیه ساز پرواز. برای بازی کردن در این بازی‌ها می‌توانید کارت شارژ آن‌ها را از سایت‌های مختلف به صورت آنلاین و به همراه تخفیفات مختلف تهیه کنید. بعضی از سایت‌ها بلیط بازی‌های شهر بازی هایلند را به صورت مستقیم و آنی صادر می‌کنند. اما اکثر سایت‌های آنلاین فروش بلیط را از طریق واتساپ و تلگرام اقدام انجام خواهند داد.

ساعت کاری دقيق شهر بازی هایلند

شهر بازی هایلند تقریبا همه روز‌های سال باز است. کمتر پیش می‌آید این شهر بازی را خلوت یا تعطیل ببینید. ساعت کاری شهربازی هایلند همه هر روز هفته از ساعت‌ 16 عصر تا 24 است. اما برای اینکه بعدا دچار اشتباه یا سردرگمی نشوید، بهتر است از قبل درباره‌ ساعت کار آیتم‌های که بلیط آن‌ها را خریداری می‌کنید پرس و جوی لازم را به عمل آورید. این شهر بازی محل بسیار قابل اعتمادی برای بازی بچه‌ها است به گونه ­ای که اغلب اوقات پدر و مادرها، فرزندان خود را در این شهر بازی می‌گذارند و بعد خودشان به دنبال خرید، گشت و گذار و تفریح در کیش می‌پردازند.

ویژگی‌‌ های شهربازی هایلند چیست؟

این شهر بازی یکی از بزرگترین و مجهزترین شهربازی های کل کشور است. در این مکان انواع ماشین‌های بازی جدید و پر طرفدار روز دنیا اعم از ایرانی و خارجی برای متقاضیان فراهم شده ‌است. در شهر بازی هایلند بخش‌های مجزایی برای بازی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تدارک دیده شده است که هر کدام می‌توانند با در نظر گرفتن سن خود در هر بخشی بازی کنند. در این شهربازی علاوه بر وسایل بازی، امکانات دیگر رفاهی نظیر فضای سبز، سرویس بهداشتی و خدماتی برای آسایش حال مشتریان قرار گرفته است. در شهر بازی هایلند فقط در بخش بزرگسالان بیش از سی آیتم مناسب بزرگسالان طراحی شده است که این به تنهایی نشان دهنده مجهز بودن این این شهر بازی است.

جمع بندی نهایی

اگر به فکر یک سفر خانوادگی یا دوستانه هستید و می‌خواهید یک استراحتی به خودتان بدهید اصلاً لازم نیست به فکر سفر‌های خارجی و تورهای پر هزینه و گران باشید. درست در نزدیکی شما و همین ایران خودمان می‌توانید امکانات رفاهی و تفریحی را تجربه کنید که نمونه و شبیه آن را با کلی خرج اضافه در بهترین‌های دنیا می‌بینید. شناخت بیشتر سرزمین­مان باعث می‌شود بفهمیم که چه جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی و مصنوعی ناشناخته‌‌ای در دل همین خاک وجود دارد.

نظرات و سوالات شما در مورد ورودی شهربازی هایلند کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ورودی شهربازی هایلند کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.