ماساژ ویژه کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
ماساژ ویژه کیش

85,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از ماساژ ویژه کیش

توضیحات در مورد ماساژ ویژه کیش

ماساژ درمانی در کیش از آن کار‌هایی است که حتماً باید تجربه کنید. بعد از گذراندن یک روز کاری سخت و طولانی یا انواع تفریحات سنگین دریایی و غیر دریایی تجربه یک ماساژ حرفه‌ای، اسپا و حمام ترکی می‌تواند به شدت لذت بخش و دوست داشتنی باشد. اکثر کسانی که قبلا به کیش رفته‌اند، وقتی صحبت از ماساژ درمانی در کیش به میان می‌آید، می‌گویند دوست دارند یکبار دیگر این تجربه را تکرار کنند. به کمک ماساژ و حمام ترکی خستگی، گرفتگی، استرس، بی‌خوابی، بی‌حوصلگی و کسالت از بدن شما خارج می‌شود و احساس آرامش و سرحالی می‌کنید. به طور کلی ماساژ فواید زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رفع درد و خستگی، از بین بردن گرفتگی عضلات، درمان استرس و افسردگی و افزایش تمرکز اشاره کرد.

انواع ماساژ‌های کیش کدام است؟

در کیش چندین مرکز تفریحی وجود دارند که خدمات ارائه ماساژ را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند. مراکزی مانند هتل‌های پنج ستاره ویدا، کوروش، مرکز لیان، پارمیدا، رز وکلوپ بانوان شایگان از این موارد هستند. خدمات ماساژ در این مراکز انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای خواص مخصوص به خود هستند که طرفداران خودشان را هم دارند. موارد زیر در فهرست بهترین ماساژهای کیش است:

  • ماساژ صورت
  • ماساژ لاغری
  • ماساژ سوئدی رویال
  • ماساژ سنگ داغ
  • ماساژ ریلکسی
  • ماساژ بک سوئدی
  • ماساژ کف پا
  • ماساژ اسپرت ورزشی
  • حمام سنتی یا ترکی
  • ماساژ مراکشی

هر کس با نیتی به سراغ ماساژ می‌رود؛ برخی فقط به دنبال رفع خستگی هستند، بعضی از افراد هم با مقاصد درمانی یا حتی برای زیبایی ماساژ را انجام خواهند داد. اول باید مشخص کنید که از ماساژ چه توقعی دارید، آن وقت می‌توانید ماساژ مناسب خود را پیدا کنید.

فواید انواع ماساژ چیست؟

هر یک از این ماساژ‌ها خاصیت‌هایی دارند که برای بدن بسیار مفید است. مثلا ماساژ صورت باعث شفافیت و سفتی پوست می‌شود. به جوان سازی پوست کمک می‌کند و باعث رفع سردرد می‌شود. در ماساژ با سنگ داغ نیز سنگ‌های گرمی را روی ستون فقرات و نواحی خاصی از بدن می‌گذارند؛ در نتیجه این کار باعث می‌شود تا گرما، ستون فقرات را نرم کند و باعث آرامش و دفع سموم بدن شود. به علاوه در تسکین سیستم عصبی و افزایش تمرکز نیز نقش دارد.

ماساژ ریلکسی همان طور که از نام آن پیداست مناسب افراد پر استرس است و برای همه افراد کاربرد دارد. در تمامی نواحی بدن انجام می‌شود و بسیار آرام بخش است. اگر زیاد راه می‌روید و به طور مداوم احساس خستگی در کف پا دارید، بهترین گزینه ماساژ کف پا است. ماساژ کف پا موجب آرامش و تقویت روح جسم می‌شود. از ویژگی‌های ماساژ کف پا می‌توان مقاوم سازی بدن در برابر بیماری‌ها، بهبود عملکرد قلب، مغز و سایر اندام‌ها و افزایش نشاط را بر شمرد.

جمع بندی نهایی

کیش بهشت ماساژ دوستان است. خیلی از ما تا به حال تجربه ماساژ دادن و یا گرفتن را داریم. اما هر ماساژی نمی‌تواند مفید باشد و گاهی اگر اشتباه انجام شود، می‌تواند خطرناک و مشکل ساز هم باشد. با تجربه ماساژ ویژه کیش می‌توانید درک کنید که منظور از یک ماساژ حرفه‌ای و صحیح چیست؟ مطمئناً بعد از آن تا عمر دارید مشتری این نوع ماساژ خواهید شد و از فوایدش بهره‌ می‌برید.

نظرات و سوالات شما در مورد ماساژ ویژه کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماساژ ویژه کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.