فلای برد VIP کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
فلای برد VIP کیش

430,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از فلای برد VIP کیش

توضیحات در مورد فلای برد VIP کیش

جزیره زیبای کیش، مناطق گردشگری و تفریحی زیادی را در خود جای ‌داده است. از مناظر دیدنی و آثار تاریخی گرفته تا تفریحات آبی و غیرآبی. یکی از این تفریحات آبی، که هیجان زیادی را به فرد وارد می‌کند فلای بردVIP  است.

عملکرد فلای برد VIP

فلای برد، وسیله‌ای است که به یک جت اسکی وصل می‌شود و سپس فردی که بر آن سوار است را در هوا به‌ صورت معلق نگه می‌دارد. این وسیله، آب را روی سطح دریا پمپاژ می‌کند و با این کار فرد می‌تواند حرکات مختلفی را روی سطح آب به نمایش بگذارد. برای استفاده از این تفریح مهیج باید پا را در، چیزی همانند کفش که تخته یا بورد نام دارد، داخل کرد. در جت اسکی، موتوری قرار داده ‌شده است که کار آن وارد کردن نیرو به بورد است. زمانی که این نیرو به بورد وارد می‌شود شما می‌توانید حرکات خود را شروع کنید. در واقع، فلای برد یک تفریح ورزشی است که نیاز هست شخصی که سوار بر آن می‌شود، ضمن اینکه توانایی لازم را داشته باشد تعادل خود را به‌ صورت کامل حفظ کند.

چگونه از فلای برد استفاده کنیم؟

در ابتدا، باید به مدت 20 دقیقه با دستگاه فلای بوردی که برای افراد مبتدی در نظر گرفته ‌شده است تمرین کرد. این تمرینات همراه با مربیان با تجربه‌ای که آموزش‌های لازم را به شما می‌دهند انجام می‌شود. در فلای بورد مبتدی، اپراتوری در حال اجرا است. اپراتور، فشار آب را کنترل می‌کند تا شخص بتواند راحت تمرکز کند و تعادل خود را حفظ نماید. در زمان انجام این ورزش، استفاده از کلاه ایمنی، لباسی مخصوص شنا و همچنین جلیقه نجات ضروری است.

فلای بورد را به چه چیزی می ‌توان تشبیه کرد؟

در واقع فلای بورد را می‌توان به تونل باد تشبیه کرد؛ با این تفاوت که تونل باد ثابت است و وقتی فرد در داخل تونل قرار می‌گیرد و می‌خواهد از تونل عبور کند باید تعادل خود را حفظ کند. ولی در فلای بورد فرد در جای ثابتی قرار ندارد. نیرویی که از سمت آب وارد می‌شود و فرد را به حرکت درمی‌آورد باعث می‌شود تعادل فرد را بر هم بزند.

چه کسانی می ‌توانند از فلای بورد استفاده کنند؟

این ورزش معمولاً برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. همچنین به خاطر هیجان زیادی که در زمان انجام آن به فرد وارد می‌شود افرادی که دارای مشکلات زیر هستند به هیچ عنوان نباید از فلای بورد استفاده کنند:

  • کسانی که به بیماری قلبی دچار هستند.
  • کسانی که به بیماری صرع مبتلا هستند.
  • کسانی که از ناحیه کتف و کمرشان دچارعارضه شده است.
  • کسانی که عضوی از بدنشان را گچ گرفته‌اند.
  • کسانی که از داروهای خواب‌آور مصرف دارند.
  • خانم‌هایی که باردار هستند یا کسانی که وزن آن‌ها بیشتر از 100 کیلوگرم است.

جمع بندی نهایی

دریک جمع بندی کلی می­توان گفت که برای انجام فلای بورد به عنوان یک تفریح و ورزش مهیج و جذاب، نیاز نیست که حتماً شنا را در حد تخصصی آموزش دیده باشید؛ چون در زمان انجام آن استفاده از جلیقه نجات ضروری است و اگر درون آب پرت شدید این جلیقه از غرق شدن شما جلوگیری می‌کند.

نظرات و سوالات شما در مورد فلای برد VIP کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فلای برد VIP کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.