سافاری کیش پکیج طلایی

4.7/5 - (7 امتیاز)
سافاری کیش پکیج طلایی

459,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از سافاری کیش پکیج طلایی

توضیحات در مورد سافاری کیش پکیج طلایی

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مکان­ ها برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت است. این جزیره دارای تفریحات و سرگرمی های مختلفی از جمله تفریح های آبی، ساحلی و صحرایی است. یکی از این تفریحات لذت بخش استفاده از مجموعه گردشگری سافاری است. این مجموعه برای تمام سنین از جمله کودکان و بزرگسالان مناسب است که می‌توان پکیج‌های مختلفی از جمله پکیج‌های خانوادگی، طلایی، آدرنالین، را نام برد. یکی از بهترین پکیج‌های این مجموعه پکیج طلایی است. با ما همراه باشید تا در مورد آیتم‌های آن بیشتر بدانید.

پکیج طلایی شامل چه آیتم هایی است؟

تور سافاری+ موتور سواری + کارتینگ + شتر سواری +ورودی سافاری

این تور در سانس صبح برگزار می‌شود و حدود یک ساعت و نیم به زمان احتیاج دارد. هزینه این پکیج هیجان‌انگیز ۳۹۹ هزار تومان به ارزش ۴۳۶ هزار تومان با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. با پرداخت هزینه پکیج طلایی دیگر نیاز به پرداخت هزینه ورودی برای این مجموعه نیست.

انواع آیتم های پکیج طلایی به شرح ذیل است:

تور سافاری

با لندکروزهای مجهز مسافتی حدود ۵ کیلومتر در تپه‌های ماهور و لذت بردن از تجربه آفرودسواری، پکیج طلایی معنا پیدا می‌کند. ظرفیت این ماشین‌ها 5 نفر است که برای افراد 5 سال به بالا باید بلیط تهیه کنید و برای سنین زیر 5 سال این بازی ممنوع است.

موتور سواری

در این آیتم شما به وسیله موتور چهارچرخ ATV90 مسیری حدود ۴ کیلومتر را در صحراهایی که در حوالی این مجموعه وجود دارد می‌گذرانید. لذت و تجربه رانندگی توسط خود شما و تماشای آهوان زیبا به مدت زمان ۱۵ دقیقه، یکی از لذت­ بخش ­ترین تفریحات این قسمت است. محدوده سنی که می‌تواند از این تفریحی استفاده کند ۱۵ سال به بالا هستند.

 شتر سواری

پیمودن مسافتی مشخص شده درون صحرا سوار بر شتر و ثبت خاطراتی لذت‌بخش می‌تواند یکی از تکرار نشدنی ­ترین اتفاقات زندگی شما باشد. برای استفاده از این آیتم نیاز به داشتن مهارت خاصی نیست.

 کارتینگ

برای علاقه‌مندان به سرعت و هیجان، این تفریح پر از آدرنالین و لذت بخش را پیشنهاد می‌کنیم. رانندگی در مسیر مشخص و داخل پیست باید صورت گیرد. ظرفیت هر ماشین یک نفر است که قد وی باید بالای ۱۴۵ و وزن زیر ۹۰ کیلوگرم را دارا باشد.

قوانین سافاری کیش

برای ارائه خدمات بهتر به شما و بهره مندی ازسرویس رایگان این مجموعه خرید خود را قبل از ساعت ۱۴ روز مورد نظر ثبت کنید. همچنبن برای لذت بردن و راحتی خود از تفریحات و آیتم­ های این مجموعه از لباس­ های راحت و ورزشی استفاده نمایید. و جهت جلوگیری از خطرات احتمالی هنگام استفاده از وسایل موجود در این مجموعه تفریحی، لطفاً به نکاتی که گفته می‌شود دقت فرمایید.

جمع بندی نهایی

در تور پکیج طلایی مجموعه سافاری لحظات منحصر به فرد و تکرار نشدنی را سپری می‌کنید. این پکیج دارای تفریحات و امکانات متفاوتی می‌باشد که آسایش را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید با انتخاب این پکیج طلایی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و لحظات دلپذیری را در این مجموعه داشته باشید. امیدواریم لحظات بسیار فرح بخشی و هیجان انگیزی را در این پکیج از سافاری تجربه کنید.

نظرات و سوالات شما در مورد سافاری کیش پکیج طلایی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سافاری کیش پکیج طلایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.