تم پارک سنتر کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
تم پارک سنتر کیش

270,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از تم پارک سنتر کیش

توضیحات در مورد تم پارک سنتر کیش

رفتن به مسافرت می‌تواند علاوه بر فراهم کردن خاطرات خوب، تجربه‌های جدیدی نیز برای شما فراهم کند. کیش یکی از شهرهای پرطرفدار در ایران است که سالانه شاهد مسافرت افراد زیادی می باشد. از دلایل این محبوبیت دارا بودن انواع تفریحات مختلف در این شهر است که می‌تواند برای تمام اقشار جامعه مفید واقع شود. اغلب مردم فکر می‌کنند تفریحات در این جزیره به پارک‌های آبی و خرید خلاصه می‌شود؛ اما یکی از تفریحات جذابی که می‌تواند بسیار عالی باشد تم پارک سنتر است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

تم پارک سنتر در مجموعه تفریحی ژوراسیک پارک

یکی از مکان‌های نوساز در جزیره کیش، تم پارک سنتر است که در فروردین ۱۴۰۰ افتتاح گردید و استفاده از آن برای عموم امکان‌پذیر شد. این مجموعه تفریحی در جایی که قبلاً موزه خلیج فارس بنا شده بود ساخته شده است و مساحت آن به هزار و پانصد متر مربع می‌رسد. طراحی این پارک به گونه‌ای است که به سه بخش تفریحی مجزا تقسیم می‌شود که در حال حاضر دو بخش آن به بهره‌برداری رسیده است و می‌توان همراه خانواده به آن‌ها مراجعه کرد و لحظات خوبی را رقم زد. باید گفت در این پارک فقط وسایل بازی تعبیه نشده است بلکه شما با ورود به این فضا وارد محیط جذابی خواهید شد.

بخش ‌های تم پارک سنتر چگونه است؟

همانطور که در بالا اشاره شد، این مجموعه تفریحی به سه بخش مجزا تقسیم شده است که در هر کدام امکانات رفاهی مختلفی برای تفریح قرار داده شده است. اما از بین این سه بخش مجزا، دو بخش آن یعنی مجیک پارک و ژوراستیک ورلد به بهره‌برداری رسیده است که روزانه شاهد لذت بردن خانواده‌های زیادی از آن شده‌ایم.

  1. مجیک پارک

    مجیک پارک یا پارک جادویی دارای فضای بسیار بزرگ است که دارای اتاق‌های مختلف با طرح‌های متفاوت است و می‌توان در آن عکس‌های بسیار زیبایی گرفت. در این بخش از تم پارک سنتر از صد اثر مختلف استفاده شده است که دارای رده‌بندی‌های متفاوت ضعیف تا قوی هستند و می‌توانند شما را از فضای زندگی عادی دور کرده و هیجان زیادی نیز برایتان فراهم کنند.

  2. ژوراستیک ورلد

    دومین بخش بسیار جذاب تم پارک سنتر، ژوراستیک ورلد آن است که بسیار شبیه به دیگر پارک‌های این چنینی بوده و از ماکت‌های بسیار بزرگ انواع دایناسورها پر شده است. این بخش می‌تواند جذابیت زیادی برای کودکان و نوجوانان داشته باشد و توصیه می‌شود حتماً از آن دیدن کرده و لذت ببرید. برای ایجاد هیجان بیشتر در این بخش از افکت‌های صوتی، دود، آتش و … نیز استفاده شده است که کمک می‌کند افراد بتوانند بهتر با مجموعه ارتباط برقرار کنند.

جمع بندی نهایی

جزیره کیش دارای تفریحات متنوع و زیادی است که توانسته افراد مختلف را با هر سلیقه‌ای به خود جذب کند. تم پارک سنتر یکی از مجموعه‌های تفریحی جدید در این جزیره است که دارای سه بخش بسیار هیجان بخش بوده و می‌تواند برای سنین مختلف جذابیت زیادی داشته باشد. امکانات رفاهی ارائه شده در این مجموعه شامل کافه، رستوران، فروشگاه و … باعث خواهد شد شما بتوانید لحظاتی خاطره‌انگیز را در کنار اعضای خانواده خود بگذرانید..

نظرات و سوالات شما در مورد تم پارک سنتر کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تم پارک سنتر کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.