بانجی جامپینگ در کیش

5/5 - (6 امتیاز)
رزرو بانجی جامپینگ در کیش

579,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از بانجی جامپینگ در کیش

توضیحات در مورد بانجی جامپینگ در کیش

بانجی جامپینگ یا پرش از ارتفاع یکی از ورزش‌های بسیار خطرناک و هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. در این ورزش پای فرد با محافظ و طناب‌های قابل انعطاف، بسته می‌شود و فرد از ارتفاع رها خواهد شد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق هیجان و روبرو شدن با ترس هستند، این ورزش می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. با انجام بانجی جامپینگ به بالا‌ترین سطح از هیجان دست پیدا می‌کنید. در ادامه به معرفی این تفریح هیجان انگیز می‌پردازیم.

معرفی بانجی جامپینگ

همانطورکه اشاره کردیم، یکی از ورزش‌های هیجان‌انگیز بانجی جامپینگ به شمار می‌رود. با این ورزش ترس از ارتفاع و روبرو شدن با آن را تجربه خواهید کرد. انجام این ورزش سبب افزایش اعتماد به نفس و بهبود سیستم قلبی و کنترل حرکات عصبی می‌شود. آنچه سبب شده است که بسیاری از افراد به این ورزش علاقه‌مند شوند، ترشح آدرنالین بسیار بالا است. همچنین هم زنان و هم مردان می‌توانند تجربه‌ سقوط از ارتفاع را با بانجی جامپینگ داشته باشند.

توجه داشته باشید که در این ورزش در امان هستید و می‌توانید به محافظ و طناب انعطاف‌پذیری که به پایتان متصل شده است، اعتماد کنید. با بانجی جامپینگ لذت پرش از ارتفاع بیش از 30 متر را تجربه خواهید کرد. همچنین در بسیاری از موارد با هلی‌کوپتر به هوا برده می‌شوید و می‌توانید از آن‌جا به پایین بپرید.

بانجی جامپینگ در ایران

بانجی جامپینگ از سال 1386 به ایران آمد. اولین باشگاهی که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد، باشگاه توچال بود. اگر می‌خواهید لذت این ورزش هیجان‌انگیز را تجربه کنید می‌توانید به مکان‌های زیر مراجعه کنید:

  • بانجی جامپینگ جزیره کیش
  • بانجی جامپینگ گنجنامه همدان
  • بانجی جامپینگ مجموعه چالیدره مشهد
  • بانجی جامپینگ پارک ولایت تهران
  • بانجی جامپینگ چهارمحال بختیاری

تجهیزات بانجی جامپینگ چیست؟

برای اینکه این ورزش هیجان‌انگیز را تجربه کنید، باید به یکی از باشگاه‌های بانجی جامپینگ مراجعه کنید. در این باشگاه‌ها وسایل و تجهیزات لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد و با استفاده از این تجهیزات ایمنی، می‌توانید با خیال راحت خود را در آسمان رها کنید. از جمله تجهیزات و وسایل لازم جهت بانجی جامپینگ می­ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلیقه‌های هارنس جهت محافظت بیشتر
  • ساق‌بند و قوزک بند
  • طنابی با قابلیت فنری جهت اتصال به قوزک بند و هارنس

نکات ایمنی لازم جهت استفاده از بانجی جامپینگ

هر مجموعه بانجی جامپینگ با توجه به تجهیزاتی که دارد، محدودیت قدی و وزنی خاصی را برای ورزشکاران اعمال می‌کند. پیش آن که برای انجام این کار به سکو بروید، در صورت داشتن بیماری‌های خاص با مسئول مجموعه هماهنگ و مشورت کنید. توجه داشته باشید که افراد دارای بیماری‌های قلبی، فشارخون، مشکلات استخوانی و … باید این موضوع را با مسئول مربوطه در میان بگذارند.

اگر از لنز و عینک استفاده می‌کنید، پیش از پرش آن را درآورید. توجه داشته باشید که برای پرش از ارتفاع لباس راحتی بر تن داشته باشید و لباس خود را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب نمایید. آنچه در این ورزش بسیار اهمیت دارد، اطمینان به پریدن است. مردد نباشید زیرا تنها چند ثانیه فرصت دارید تا از ارتفاع به پایین بپرید.

جمع بندی نهایی

در صورتی که عاشق هیجان و تخلیه احساسات خود هستید، تفریحی مانند بانجی جامپینگ می‌تواند شما را راضی کند. پس بهتر است، تعلل نکنید و در اولین فرصت خود را به نزدیک‌ترین باشگاه بانجی جامپینگ برسانید. با انجام این ورزش می‌توانید همه هیجانات و انرژی‌های منفی خود را تخلیه کنید. البته توجه داشته باشید که رعایت نکات ایمنی در این ورزش حرف اول را می‌زند.

نظرات و سوالات شما در مورد بانجی جامپینگ در کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بانجی جامپینگ در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.