اتاق فرار تیمارستان کیش

4.7/5 - (7 امتیاز)
اتاق فرار تیمارستان در کیش

110,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از اتاق فرار تیمارستان کیش

توضیحات در مورد اتاق فرار تیمارستان کیش

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید، هیجان را در کنار بازی‌های فکری تجربه کنید، اتاق فرار گزینه بسیار مناسبی برای شما است. این تفریح از جمله سرگرمی‌های فکری با هیجان بسیار بالا است که حس بسیار متفاوتی از بازی کردن را در شما ایجاد می‌کند. آنچه سبب هیجان‌انگیزتر شدن این بازی شده، تیمی بودن اتاق فرار است. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این اتاق، اتاق فرار تیمارستان بوده که در ادامه به بررسی این بازی بیشتر می‌پردازیم.

داستان بازی اتاق فرار

مردم در شهر نیویورک در مورد اتفاق‌های عجیب و ترسناک آسایشگاه رولینگ هیلز صحبت می‌کنند. بسیاری از این مردم اعتقاد دارند که در این آسایشگاه افراد مورد آزمایش‌های وحشتناکی قرار می‌گیرند. بنابراین گروهی تصمیم می‌گیرند که برای کمک به بیماران به آزمایشگاه بروند و بیماران را از خطرات آسایشگاه نجات دهند. البته داستان اصلی چیزی نیست که مردم فکر می‌کنند.

سناریو و ایده بازی اتاق فرار تیمارستان

ایده این بازی همانطور که از نام آن پیدا است، حول محور یک تیمارستان می‌چرخد. البته توجه داشته باشید که این بازی از فیلم خاصی اقتباس نشده و سناریو بازی بسیار مختصر و ساده است؛ به طوری که متن یا نکته خاصی در بازی وجود ندارد. سناریوی این بازی به صورت شفاهی و در تاریکی مطلق به بازیکنان گفته می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که قوه تخیلی خوبی دارید، این قابلیت بهترین فرصت برای قرار گرفتن در جو بازی اتاق فرار است.

دکوراسیون و قفل های بازی اتاق فرار

دکوراسیون این بازی بسیار قوی و جالب بوده و توانسته است تم یک بیمارستان را برای بازیکنان پیاده‌سازی کند. دکوراسیون بسیار خاص اتاق فرار تیمارستان شما را به خوبی در جو بازی قرار می‌دهد. همچنین قفل‌های بازی تنوع بسیار خوبی دارند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است.

بازی اصلی اتاق فرار

اتاق فرار تیمارستان به گونه‌ای طراحی شده است که بدون کوچک ترین محدودیت جسمی و بصری برای همه افراد قابل استفاده است. از نکات مثبت این بازی می ­توان به آزادی عمل کامل بازیکنان اشاره کرد. البته در روند بازی محدودیت‌های بسیار کوچکی رخ می‌دهد که میزان و مدت زمان محدودیت‌ها آن‌چنان بالا نیست و خللی در بازی ایجاد نمی‌کند.

ژانر این بازی ترسناک است و اتاق فرار تمرکز ویژه‌ای بر ترس و هیجان بازیکنان دارد. در اتاق فرار تیمارستان معماهای زیاد و متنوعی قرار گرفته است. البته همچنان اشکال‌هایی در بازی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها رفع شده است. همانطورکه اشاره کردیم، این بازی معما‌های متنوعی دارد. به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق معمایی خیلی چالش‌برانگیز را تجربه کنید و در همان اتاق مجددا معمایی کلاسیک و ساده‌ای را بازی نمایید.

در اتاق‌ها معماها سطح بندی نشده‌اند و همین موضوع سبب کیفیت بالای بازی و چالش برانگیزی بیشتر آن می‌شود. فراز و نشیب‌های معمایی اتاق فرار تیمارستان بازیکنان را به خود جذب کرده و آن‌ها را در جو بازی قرار می‌دهد. آنچه سبب خاص‌تر شدن این بازی می­ شود، موسیقی عالی بازی است. این موسیقی اتمسفر ترسناکی در بازی ایجاد می‌کند. توجه داشته باشید که درب خروج اضطراری در این بازی تعبیه نشده است.

جمع بندی نهایی

اتاق فرار تیمارستان بازی جذاب و رضایت‌بخشی است که می‌تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر عاشق بازی‌هایی در ژانر ترسناک هستید، و قرار گرفتن در جو بی‌نظیر این بازی را دوست دارید به شما توصیه می‌کنیم حتماً آن را انجام دهید. در این بازی تفکر، احساس ترس و رازآلود بودن شما را دربر می‌گیرد.

نظرات و سوالات شما در مورد اتاق فرار تیمارستان کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتاق فرار تیمارستان کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.