معرفی خیابان های مهم کیش

خیابان‌های معروف کیش

اغلب خیابان‌های معروف و خاطره‌انگیز کیش در قسمت شرقی جزیره قرار دارند چون تمرکز مراکز خرید و همینطور اغلب هتل‌ها و مراکز تفریحی در این قسمت کیش است. علاوه بر این یکی دو خیابان مثل جهان هم هستند که بخشی از مهم‌ترین تصاویر ذهن گردشگران را تشکیل می‌دهند. پس از اجاره خودرو در جزیره کیش، احتمالا می‌خواهید بدانید برای تماشای شهر، به کجا بروید؟ در این مطلب خیابان‌های معروف و مهم کیش را معرفی کرده‌ایم.

بلوار دریای کیش

بلوار دریا یکی از زیباترین بلوارهای کیش است که مستقیما به اسکله تفریحی کیش وصل می‌شود. قدم‌زدن در این بلوار مساوی است با ملاقات با دریا. این بلوار واقع در ساحل شرقی، البته هم به بولینگ مریم کیش نزدیک است و هم به بازار ونوس و هم به رستوران توتی‌فروتی پس بعد و قبل از تفریح، خرید یا شام و ناهار می‌توانید در این خیابان گشت بزنید. در ضمن در بلوار دریا انواع هتل‌ها از 3 تا 5 ستاره وجود دارد؛ از هتل فلامینگو، آرامش، شایلی گرفته تا پارس نیک‌اندیش، آنا و لوتوس. با این وصف تفریح، خرید و اقامت در بلوار دریا را در لیست برنامه سفرتان قرار دهید.
• موقعیت جغرافیایی بلوار دریای کیش

خیابان فردوسی کیش

خیابان فردوسی هر چه را که شما از یک خیابان انتظار دارید، در خود جمع کرده است. این خیابان سنگ‌فرش‌شده با نیمکت‌های زیبا و انواع مجسمه و نمادهای هنری قدم‌زدن را برای شما به یک لذت تکرارنشدنی در کیش تبدیل می‌کند. البته نورپردازی رنگی این خیابان در شب اصلا خودش یکی از جاذبه‌ها و تفریحات شبانۀ کیش است. مرکز خرید زیتون، کیش هاپیرمارکت، مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 و مرکز خرید پانیذ از بهترین مجتمع خریدهای این خیابانند. هتل سارا و هتل پارسیان از هتل‌های واقع در این خیابانند و البته که کمی آن طرف‌تر از انتهای خیابان فردوسی هم می‌توانید هتل داریوش کیش را پیدا کنید. از بین رستوران‌ها هم رستوران دریایی عمو اکبر منتظر شماست.
• موقعیت جغرافیای خیابان فردوسی

بلوار ساحل کیش

همان‌طور که از اسمش پیداست در این بلوار حال‌و‌هوای ساحل و نسیم دریا کل وجود شما را غرق در خودش می‌کند. بلوار ساحل موازی بلوار دریا و متقاطع با خیابان فردوسی است. اصلا قدم‌زدن و تفریح در این خیابان‌ها خودش یک لذت تام‌و‌تمام است. هتل هلیا، هتل صدف و هتل جام‌جم کیش، هتل‌های نزدیک به بلوار ساحل هستند و بازار مرکز تجاری کیش، مرکز خرید زیتون کیش و درنهایت بازار دیپلمات در نزدیکی این بلوار قرار گرفته¬اند.
• بلوار ساحل کیش

خیابان سنایی کیش

قلب فرهنگ کیش در خیابان سنایی می‌تپد. این خیابان علاوه بر فرهنگسرای سنایی کیش، گذر هنرمندان را هم در خودش دارد و قدم‌هایتان را از میان مجسمه‌های زیبای آن عبور می‌دهد. برای رفتن به گذر هنرمندان باید بین میدان ساحل تا میدان سنایی را طی کنید. مرکز خرید مریم کیش هم به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره در خیابان سنایی قرار دارد. هتل بین‌المللی، هتل شایان و هتل ریان قائم از جمله هتل‌های واقع در این خیابان است.

خیابان رودکی کیش

این خیابان معروف پرجنب‌و‌جوش و پر امکانات، به خاطر تعداد بالای هتل‌هایی که دارد بسیار مورد توجه است. دسترسی این خیابان به ساحل مثل تمام خیابان‌های معروف شرق کیش، بسیار خوب است. هتل تماشا، هتل آریان، هتل پارمیدا، شایگان، آرامیس، پارمیس، سارا، کوروش و پاناروما در این خیابان قرار گرفته‌اند. پس می‌بینید که چه هتل 3 ستاره بخواهید و چه 5 ستاره می‌توانید در این خیابان اقامت کنید. این خیابان خیلی هم برای قدم‌زدن مناسب است مخصوصا که دسترسی آن به پارک هنگام بسیار عالی است. البته مرکز خرید میکامال به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین مراکز خرید ایران هم در خیابان رودکی است. علاوه بر این رستوران زیبایی که بر بام رویامال قرار دارد و کافی‌شاپ دیپلمات به‌عنوان یکی از بهترین کافه‌های کیش منتظر میزبانی شما هستند.
• موقعیت جغرافیایی خیابان رودکی کیش

بلوار خلیج فارس کیش

پارک شهر، شهربازی هایلند و کارتینگ کیش در بلوار خلیج فارس قرار دارد. این یعنی شما در همین خیابان می‌توانید انواع تفریح و هیجان را تجربه کنید. اصلا با همان پارک و شهربازی می‌توانید بهترین هدیه را به بچه‌ها بدهید و البته با کارتینگ آن آنها را به اوج هیجان برسانید. هتل مریم، هتل ایران، هتل پانیذ، هتل سان¬رایز، هتل گاردنیا و هتل لیلیوم از جمله هتل‌های نزدیک یا واقع در این خیابانند. فقط یادتان باشد در کیش، بلوار خلیج فارس با بزرگراه خلیج فارس متفاوت است و آنها از همدیگر فاصله دارند.
• آدرس بلوار خلیج فارس کیش

خیابان مرجان کیش

خیابان بلند و خمیده مرجان پر است از مکان‌های تفریحی کیش؛ باغ پرندگان، آکواریوم کیش، دلفیناریوم یا پارک دلفین‌ها و همینطور پارک ساحلی سیمرغ و مرجان از این خیابان قابل دسترس هستند. البته که خیابان مرجان مسیر خیلی خوبی است برای ماشین‌سواری.

جاده جهان کیش

طولانی‌ترین مسیر برای ماشین‌سواری در کیش را می‌توانید با جاده جهان تجربه کنید چون این جاده دورتادور جزیره را گرفته است. جاده جهان همیشه خلوت است و رانندگی در آن یعنی یک سفر کوتاه در مناظر سواحل کیش. بسیاری از افراد اولین کاری که بعد از اجاره خودرو در کیش انجام می‌دهند، رفتن به سواحل کیش است. منحصربه‌فردترین هتل جزیره، یعنی هتل ترنج کیش در حوالی جاده جهان ساخته شده است. شما البته می‌توانید از جهان به پارک ساحلی سیمرغ و گونه‌های متنوع پرندگان آن دسترسی پیدا کنید. دلفیناریوم کیش هم به‌عنوان یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های کیش در مسیر شماست و مطمئن باشید که با بردن بچه‌ها به پارک دلفین‌ها بهترین خاطره را برای آنها ثبت خواهید کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.